یک هزار دز واکسن کووبرکت در اختیار علوم پزشکی اراک قرار گرفت

اراک - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: یک هزار دز واکسن کوو ایران برکت در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اراک قرار گرفته که نیمی از آن به گروه‌های هدف در استان مرکزی تزریق شده است.

دکتر«علی علی‌محمدی» روز پنج‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشترین فراوانی واکسن کوو برکت استان مرکزی در بین گروه‌های هدف در کلانشهر اراک تزریق شده است.

وی اظهار داشت: اکنون ۱۰ درصد از جمعیت استان مرکزی معادل ۱۴۰ هزار نفر ۲ دز واکسن کرونا از انواع مختلف شامل آسترازنیکا، سینوفارم، بهارات و کوو برکت را دریافت کرده‌اند.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: اکنون واکسن کرونا در کلانشهر اراک در چهار سایت شامل سالن شهید ساکی و شهید ثامنی، یادگار امام و به شکل خودرویی در دانشکده امیرکبیر اراک درحال انجام است.

دکتر علی‌محمدی افزود: با ورود واکسن سینوفارم چین و کوو برکت به استان، روند واکسیناسیون سرعت گرفته و انتخاب نوع واکسن سینوفارم چین یا کوبرکت ایرانی به انتخاب مردم است.

شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ آغاز شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان‌هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha