انتخابات فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری؛ «علی مرادی» وارد گود شد

تهران- ایرنا- با پایان ثبت‌نام از کاندیدای ریاست فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری چهار ایرانی برای پست‌های مختلف این فدراسیون نام‌نویسی کردند.

به گزارش ایرنا، طبق اعلام فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری انتخابات ریاست این فدراسیون ۲۶ و ۲۷ ماه مارس میلادی (ششم و هفتم فروردین) در شهر استانبول برگزار خواهد شد. با پایان یافتن زمان قانونی ثبت نام در این انتخابات مشخص شد «علی مرادی» رییس فدراسیون وزنه‌برداری ایران به همراه سه نفر دیگر از مدعیان حضور در  این انتخابات هستند. رییس فدراسیون وزنه‌برداری برای پست مدیریتی نام نویسی کرده است.

طبق اعلام فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری پست مدیریتی شامل ریاست فدراسیون، دبیر کل، نواب رییس و هیات اجرایی است. 

همچنین «محسن بیرانوند» دبیر فدراسیون وزنه‌برداری برای کمیته مربیان و تحقیقات فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری نام نویسی کرده است. 

«داود باقری» برای کمیته پزشکی و «علیرضا قریشی» برای حضور در کمیته فنی از دیگر ایرانی‌هایی هستند که مدعی رسیدن به کرسی جهانی وزنه‌برداری می‌باشند. 

این افراد چهار سال پیش نیز در انتخابات کاندیدا شدند که فقط بیرانوند توانست در کمتیه تحقیقات و مربیان رای بیاورد.

تا کنون نفراتی از تایلند، آلمان و چین برای کرسی ریاست فدراسیون اعلام آمادگی کردند. 

فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری از ژانویه ۲۰۲۰ دستخوش تغییرات فراوانی شده و «تاماش آیان» مدیر کهنه‌کار این فدراسیون بعد از حدود چهل سال به خاطر افشاگری یک تلویزیون آلمانی درباره فساد مالی و دوپینگ در این فدراسیون استعفا داد. این تغییرات همچنان در جریان است و در آخرین مورد آن «مایک ایرانی» به عنوان سرپرست موقت فدراسیون انتخاب شد.

هرچند که برخی وی را یکی از نامزدهای اصلی کرسی ریاست می دانستند اما مسوولان ورزش انگلیس از مایک حمایت نکردند و وی مجبور شد از رقابت برای ریاست فدراسیون انصراف دهد. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha