اولین باخت خانگی سپاهان با تعویض طلایی رحمتی؛ استقلال صدرنشین ماند

تهران- ایرنا- سپاهان برای اولین بار در لیگ بیستم در خانه شکست خورد و همین نتیجه باعث شد تا استقلال علی‌رغم ناکامی در هفته سیزدهم بازهم صدرنشین بماند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های سپاهان اصفهان و شهرخودروی مشهد در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد میزبان خود بگذرد و به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند.

ابتدا سجاد شهباززاده در دقیقه ۲۰ از روی نقطه پنالتی موفق شد سپاهان را پیش بیندازد و خودش را هم ۱۱ گله کند اما این گل هشت دقیقه بعد جبران شد. امین قاسمی‌نژاد بهترین گلزن شهرخودرو مانند شماره ۹ سپاهان از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و بازی یک بر یک شد. ۲ تیم با همین نتیجه به کار خود در نیمه نخست پایان دادند.

در ۴۵ دقیقه دوم فشار حملات تیم محرم نویدکیا بیشتر شد اما تیمی که به گل رسید، سرخپوشان میدان بودند. احمد الجبوری در دقیقه ۷۳ با فراری فوق‌العاده خودش را با نیازمند تک به تک کرد و توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند. در ادامه هم دفاع چند لایه شهرخودرو مانع از گلزنی سپاهان شد و تنها اتفاق مهم، اخراج دقیقه ۸۹ جورجی گولسیانی، مدافع و کاپیتان تیم میزبان بود. می‌رفت که بازی با همان نتیجه ۲ بر یک به اتمام برسد که الجبوری، تعویض طلایی رحمتی در دقیقه ۹۵ گل سوم را با شوتی دقیق به ثمر رساند و کار سپاهان را تمام کرد.

با این پیروزی شیرین، شهرخودرو ۱۸ امتیازی شد و به رده هشتم صعود کرد. سپاهان هم با تجربه اولین باخت خانگی در این فصل ۲۲ امتیازی باقی ماند و در رده سوم جای گرفت.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، گئورگی گولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، دانیال اسماعیلی‌فر، شایان مصلح، محمد کریمی، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، کی‌روش استنلی، سجاد شهباززاده

ترکیب شهرخودرو:

میلاد فراهانی، علی نعمتی، رحمان جعفری، امیر حسین کریمی، محمد عرفان معصومی، امین قاسمی نژاد، رضا یزدان دوست، اکبر صادقی، صادق صادقی، حسین مهربان و فرشاد فرجی

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha