۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۰۳
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84204586
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شک لاپورتا به پی‌اس‌جی برای وسوسه کردن «مسی» و نقض مقررات مالی یوفا

تهران- ایرنا- نامزد ریاست باشگاه بارسلونا باردیگر بر ظن خود به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در خصوص اقدام برای جذب «لیونل مسی» تاکید و باشگاه فرانسوی را به نقض احتمالی مقررات بازی جوانمردانه مالی متهم کرد.

به گزارش ایرنا، «خوان لاپورتا» که در دوران حضورش به عنوان رییس بارسا در فاصله سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۰، دو بار شاهد قهرمانی آبی اناری‌ها در لیگ قهرمانان بوده است، پذیرفته است که بازیکنی همچون مسی همواره هدف غول‌های پاریسی است اما در عین حال هشدار داد که حالا زمان مناسبی برای «فکر کردن» یا «رویاپردازی کردن» در مورد این انتقال احتمالی نیست.

فوق ستاره آرژانتینی کاتالان‌ها در صورتی که تصمیم به کوچ به پاریس بگیرد، تقریبا به پردرآمدترین بازیکن جهان بدل خواهد شد و حتی در اوایل هفته جاری شایعاتی در خصوص اینکه او شروع به شرکت در کلاس‌های فرانسوی کرده است، منتشر شد.

لاپورتا که محتمل ترین گزینه برای ریاست مجدد باشگاه بارسلونا محسوب می‌شود، در گفت‌وگو با نشریه اکیپ فرانسه اظهار داشت: نمی‌دانم که آیا آنها می‌توانند با او قرارداد امضا کنند یا خیر؛ اگر آنها مقررات بازی جوانمردانه مالی را بشکنند، شاید جواب مثبت باشد. تا جایی که می‌دانم، آنها سال گذشته متحمل ضرر قابل توجهی شدند. کنجکاوم که بدانم آیا آنها برای به خدمت گرفتن او از مقررات چشم پوشی می‌کنند یا نه.

وی ادامه داد: اگر چنین اتفاقی بیافتد، امیدوارم یوفا و فیفا قاطعانه واکنش نشان دهند و دادگاه حکمیت ورزش (کاس) زمانی که پای اعلام رای برسد، پا پس نکشد. به نظرم این کار نادرست است و نشان‌دهنده عدم تجربه آنها در این سطح است. آنها هنوز در دنیای فوتبال باید چیزهای زیادی بیاد بگیرند.

پی‌اس‌جی از سوی صندوق سرمایه گذاری ورزشی قطر حمایت می‌شود و همواره بابت ولخرجی‌هایش که آنان را در یک قدمی فتح لیگ قهرمانان نیز قرار داد، شهرت دارد؛ از جمله این ریخت و پاش‌ها می‌توان به ۲۶۳ میلیون دلار برای خرید «نیمار» در سال ۲۰۱۷ اشاره کرد.

پی‌اس‌جی در سال ۲۰۱۹ در پرونده فرجام‌خواهی خود در خصوص اتهامات نقض مقررات جوانمردانه مالی، برنده شد.

«مائوریتسیو پوچتینو» سرمربی جدید تیم پاریسی گفته است که هرگونه اظهارنظر وی در مورد اضافه شدن احتمالی مسی به تیم تحت هدایتش، مورد «سوءبرداشت» قرار خواهد گرفت.

وی در این باره به مارکا گفت: به بازیکنان سایر تیم ها احترام می گذارم زیرا این تیم‌ها ممکن است خشمگین شده و من دلیل آن را درک می‌کنم. ما می‌دانیم در دنیای فوتبال  هیچ قدیسی وجود ندارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha