۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۱۳
کد خبر: 84016794
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«مسی» نمی‌تواند بارسلونا را ترک کند

۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۱۳
کد خبر: 84016794
«مسی» نمی‌تواند بارسلونا را ترک کند

تهران- ایرنا- رییس اسبق باشگاه بارسلونا تاکید کرد که در قرارداد «لیونل مسی» بندی وجود ندارد که او بتواند قرارداد خود را فسخ کند.

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت گل، کاپیتان عصبانی این روزهای بارسا روز سه‌شنبه به باشگاه اعلام کرد که می‌خواهد در تابستان نیوکمپ را ترک کرده و باشگاهی دیگر بپیوندد.

جدایی مسی از بارسا به همین سادگی‌ها نیست چرا که بند آزادسازی قرارداد او ۷۰۰ میلیون یورو است و پرداخت این مبلغ تقریبا غیرممکن است. همچنین قرارداد او سال آینده به اتمام می‌رسد.

اما تیم حقوقی مسی معتقد است که در قرارداد او با بارسا بندی وجود دارد که او می‌تواند در اقدامی یک‌طرفه قرارداد خود را فسخ کند.

از این رو «خوان گاسپارت» رییس اسبق باشگاه بارسلونا به مهم‌ترین موضوع این روزهای کاتالان‌ها پرداخت و از بندهای قرارداد مسی گفت و تاکید کرد که مسی هم‌اکنون نمی‌تواند بارسا را به همین راحتی ترک کند.

وی افزود: من قرارداد مسی را دیده‌ام و این موضوع خیلی واضح است. این بند در ماه ژوئن به پایان رسیده و او نمی‌تواند از آن استفاده کند. من به شخصه ترجیح می‌دهم مسی سال آینده را نیز برای بارسا بازی کند تا اینکه با هزینه کمتر از ۷۰۰ میلیون یورو از باشگاه برود.

گاسپارت ادامه داد: من مسی را خیلی دوست دارم، اما بارسلونا را بیشتر از او دوست دارم. رییس باشگاه باید بگذارد این بند پرداخت شود. در موضوع رفتن «لوییس فیگو» خیانت شد و با او راه آمدیم اما من با «ریوالدو» کاری را کردم که به نفع بارسا بود زیرا بارسلونا را از بیشتر از همه دوست دارم.

وی تصریح کرد: اگر مسی با کمتر از مبلغ ۷۰۰ میلیون یورو بارسا را ترک کند، این شکست از باخت هشت بر صفر به بایرن‌مونیخ نیز تحقیرآمیزتر است. مسی نباید فراموش کند که هواداران بارسلونا را بیشتر از بازیکن دوست دارند. آیا میلیون ها نفر از اعضای باشگاه که از او می خواهند بماند ارزش ندارد؟ آیا او فکر می‌کند که بارسلونا به او کمک نکرده است؟ اینکه او در ۳۴ سالگی ما را ترک می‌کند از بدشانسی اوست. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha