۱۸ مرداد ۱۳۹۹، ۸:۳۳
کد خبر: 83899987
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزینه نذورات عید غدیر در یزد صرف توزیع ماسک شد

۱۸ مرداد ۱۳۹۹، ۸:۳۳
کد خبر: 83899987
هزینه نذورات عید غدیر در یزد صرف توزیع ماسک شد

یزد- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: امسال به خاطر شیوع کرونا و پیشگیری از آن، هزینه نذورات توسط تشکل‌های دینی صرف تهیه و توزیع ماسک بین شهروندان شد.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با همکاری خیران و برخی نهادها و سازمان‌ها برخی موکب‌ها به جای شربت و شیرینی نسبت به توزیع ماسک و مواد ضدعفونی اقدام کردند.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها که با استقبال شهروندان مواجه شده طی روزهای آینده نیز با همکاری برخی دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی و همراهی هیات‌ها و تشکل‌های مردمی در سطح استان ادامه دارد.

این مسوول خاطرنشان کرد: برگزاری جشن و فعالیت‌های فرهنگی و هنری همراه با سخنرانی و پخش کلیپ در فضای مجازی جزو برنامه‌های دیگر جشن بزرگ غدیرخم است.

به گفته نجیمی، برگزاری جشن‌های خانگی، آذین‌بندی سطح معابر، چراغانی، مسابقات کتابخوانی و راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت به جای توزیع شربت و شرینی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اهمیت عید سعید غدیرخم  بر ضرورت برگزاری برنامه‌های شاد و آموزنده با در نظر گرفتن بیماری کرونا و همچنین اطعام نیازمندان جامعه توسط خیران تاکید کرد.

۱۸ ذی‌الحجه مطابق با ۱۸ مرداد روز عید سعید غدیرخم است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha