روز از نو روزی از نو؛ «بیل از رئال جُم نمی‌خورد»

تهران- ایرنا- مدیر برنامه «گرت بیل» بار دیگر تاکید کرد که مرد ولزی در آینده نزدیک هرگز سانتیاگوبرنابئو را ترک نخواهد کرد.

اگرچه بیل در چند فصل در رئال مادرید، کار خود را با قیچی برگردان و تشویق‌های ایستاده به پایان رساند اما این فصل از فهرست تیم حذف شد (با این حال، وی همچنان مدال قهرمانی را به گردن خواهد آویخت حتی با وجود تصاویر منتشر شده از وی با حالتی بی خیال روی سکوها یا استفاده از ماسک صورت به عنوان چشم بند برای چرت نیمروز.)

تمام این حرف‌ها در کنار شایعات مبنی بر آینده مرد ولزی، «جاناتان بارنت» مدیر برنامه وی اعلام کرد که وی رئال را ترک نخواهد کرد.

بارنت در این‌باره گفت: شرایط گرت خوب است. او دو سال دیگر قرارداد دارد و به زندگی در مادرید علاقه‌مند است و جایی نخواهد رفت. او به اندازه دیگر بازیکنان تیم خوب است. همه چیز به «زین الدین زیدان» بستگی دارد.

این اظهارنظر، پیامی همیشگی از سوی نماینده مرد ولزی است که بارها و بارها آن را شنیده‌ایم؛ کسی که می‌داند ترک کردن رئال آن هم اندکی پس از قهرمانی اخیر این تیم، بی‌شک به معنای کاهش دستمزد است.

بارنت ادامه داد: البته پیشنهادهایی دریافت کرده‌ایم اما باشگاهی که بتواند دستمزد بیل را تقبل کند، به ندرت پیدا می‌شود.

بیل، زیدان و همچنین بارنت در گذشته سابقه تنش داشته‌اند اما مدیر برنامه ستاره تیم ملی ولز این موضوع را رد کرد و گفت: گرت بدنبال این نیست که از زیدان بیشتر فوتبال بازی کند. آقای زیدان بسیار موفق بوده است. هیچ کینه‌ای وجود ندارد و تنها موضوع این است که زیدان دوست ندارد به او بازی دهد. گرت هر روز تمرین می‌کند و خیلی هم خوب این کار را انجام می‌دهد.

با توجه به اینکه سفر رئال به منچستر برای برگزاری دیدار برگشت یک هشتم لیگ قهرمانان برابر شاگردان «پپ گواردیولا» به طور بالقوه به معنای آخرین دیدار فصل تمدید شده جاری است، هیچ شکی وجود ندارد که طی ماه‌های آتی، آینده مرد ۳۱ ساله رئال بیش از پیش به نقل محافل فوتبالی بدل خواهد شد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha