گواردیولا: آرسنالی‌ها در زمین قابل احترامند اما خارج از آن نه

تهران- ایرنا- «پپ گواردیولا» با طعنه به تیم آرسنال، گفت: آنها بابت کاری که در زمین بازی انجام می‌دهند، شایسته احترام و ستایش هستند اما شرایط آنان در خارج از زمین اینطور نیست.

آرسنال شنبه هفته جاری با پیروزی ۲ بر صفر برابر منچسترسیتی، تیم تحت هدایت گواردیولا را در نیمه نهایی جام حذفی ناکام گذاشت و این در حالی بود که از لغو محرومیت سیتیزن‌ها از حضور در لیگ قهرمانان اروپا توسط اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تنها چند روز می‌گذشت.

گواردیولا پیش‌تر نسبت به باشگاه‌های لیگ جزیره که برای تایید محرومیت سیتی به دادگاه حکمیت ورزش (کاس) نامه نوشته بودند، لب به انتقاد گشوده بود.

دیلی میل همچنین گزارش کرده بود که گواردیولا به همراه سایر اعضای باشگاه سیتی، معتقدند که آرسنال نیروی محرکه این اقدام باشگاه‌های انگلیسی بوده است.

مرد اسپانیایی در این باره گفت: بعد از باخت، دست دادیم. رقبا همیشه شایسته احترام و تحسین من هستند و در مورد آرسنال باید بگویم که آنها بابت کاری که در زمین می‌کنند، قابل احترام هستند اما نه خارج زمین.

سرمربی اسبق آبی اناری‌ها هفته گذشته و پس از صدور حکم کاس، گفت که به اعتقاد وی باشگاه‌های لیگ جزیره به منچسترسیتی یک عذرخواهی بدهکارند.

وی در این خصوص گفت: باید از ما عذرخواهی کنند زیرا اگر کار اشتباهی انجام داده بودیم، تصمیم یوفا را می‌پذیرفتیم چون مرتکب اشتباه شده بودیم. انتظار نداریم لیورپول، تاتنهام، آرسنال، چلسی یا ولورهمپتون از ما دفاع کنند اما این حق را داریم که از خودمان دفاع کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha