مهلت تسویه‌حساب باشگاه‌های لیگ برتر والیبال تمدید شد

تهران- ایرنا- فدراسیون والیبال مهلت تسویه‌حساب باشگاه‌های متقاضی حضور در فصل آینده لیگ برتر را ۱۰ روز تمدید کرد.

فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، بدون معرفی قهرمان و تیم‌های سقوط‌کننده متوقف شده بود. فدراسیون والیبال که قصد داشت فصل جدید مسابقات را زودتر از همیشه آغاز کند، پایان خرداد را به عنوان مهلت اعلام آمادگی و ۱۵ تیر را آخرین فرصت برای ارایه مدارک تسویه‌حساب بدهی‌های گذشته باشگاه‌ها اعلام کرد.

امروز باید تیم‌های متقاضی شرکت در مسابقات مدارک خود را به فدراسیون ارایه می‌کردند و به این ترتیب تعداد دقیق تیم‌های حاضر در فصل جدید لیگ برتر والیبال ایران روشن می‌شد اما فدراسیون والیبال اعلام کرد که مهلت این کار ۱۰ روز دیگر تمدید شده است.

«شهرام عظیمی» سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال علت این کار را درخواست مدیران باشگاه‌ها عنوان کرد.

عظیمی روز یکم تیر و پس از پایان مهلت اعلام آمادگی باشگاه‌ها در مصاحبه با سایت رسمی فدراسیون گفته بود که ۱۲ تیم برای شرکت در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده‌اند اما نامی از این تیم‌ها نبرد. این در حالی است که در روزهای گذشته ۱۴ تیم مشغول فعالیت در بازار نقل و انتقالات هستند و مشخص نیست چه تعداد از آنها در نهایت می‌توانند مدارک تسویه‌حساب خود را به فدراسیون والیبال ارایه کنند.

فدراسیون والیبال در سال‌های گذشته همواره تاکید می‌کرد که تیم‌های بدهکار اجازه حضور در لیگ برتر را نخواهند داشت اما هیچگاه این قانون به درستی و کامل اجرا نشد.

به گفته سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، زمان جدید برای تسویه‌حساب تمدید نمی‌شود و دیگر زمان‌های از پیش اعلام‌شده برای شرکت تیم‌ها در لیگ برتر هم به قوت خود باقی است.

به این ترتیب ۲۵ تیر آخرین مهلت ارایه مدارک تسویه‌حساب و ۱۰ مرداد آخرین فرصت ثبت قرارداد بازیکنان و کادر فنی است. قرعه‌کشی مسابقات نیز ۲۰ مرداد برگزار می‌شود. فصل جدید لیگ برتر والیبال ایران از نیمه شهریور آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha