۲۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83751809
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تلفات جاده‌ای در مهاباد ۳۵ درصد کاهش یافت

۲۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۲۲
کد خبر: 83751809
تلفات جاده‌ای در مهاباد ۳۵ درصد کاهش یافت

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: سال گذشته شمار تلفات جاده‌ای مربوط به سوانح رانندگی در این شهرستان ۳۵ درصد نسبت به سال پیش از آن کاهش یافت.

سرهنگ برزو تجاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به کاهش تردد در ماه آخر سال و رعایت و همکاری مردم علاوه بر کاهش تعداد فوتی‌ها، تصادفات جرحی برون شهری نیز  ۶ درصد نسبت به سال قبل از آن کاهش داشت.

وی در خصوص آمار تصادفات درون شهری مهاباد نیز گفت: سال گذشته تعداد تصادفات جرحی درون شهری این شهرستان پنج درصد نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن کاهش یافت و تعداد فوتی‌های این حوزه نیز در ۲ سال اخیر تغییری نکرده است.

وی بیان کرد: همچنین در سال ۱۳۹۸ با تقویت دایره پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، میزان کشفیات مواد مخدر در مهاباد  ۸۳ درصد افزایش یافت.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار داشت: طی ۲ عملیات مهم و بی‌سابقه در سال گذشته ۲۰ کیلوگرم شیشه و ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط ماموران انتظامی مهاباد کشف و ضبط شد.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای سه کلانتری است.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی این استان در سال گذشته بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha