۱۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۴۸
کد خبرنگار: 1176
کد خبر: 83732789
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ واحد صنفی متخلف در سیستان و بلوچستان پلمب شد

۱۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۴۸
کد خبر: 83732789
۵۰ واحد صنفی متخلف در سیستان و بلوچستان پلمب شد

زاهدان- ایرنا- معاون امور بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۵۰ واحد صنفی متخلف در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرهای زاهدان، خاش، کنارک و زابل شناسایی و پلمب شدند.

محمد قاسمی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق دستورالعمل‌های اجرایی ستاد کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی واحدهای غیر ضرور تا اطلاع بعدی باید تعطیل باشند.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و بر اساس عمل به مسولیت اجتماعی باید انجام شود.

معاون امور بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: بر اساس این طرح گشت‌های مشترکی با حضور کارشناسان ادارات مرتبط به این بخش در سطح شهرهای این استان انجام و واحدهای متخلف شناسایی و پلمب شدند.

وی تصریح کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی با توجه به اینکه با سلامت مردم در ارتباط است باید با جدیت توسط اصناف اجرا شود.

قاسمی ادامه داد: در شهر زاهدان به ۱۰۰ واحد صنفی تذکر داده شد و ۶ واحد صنفی متخلف نیز به دستور دادستانی پلمب شدند.

معاون امور بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین ۶ واحد صنفی متخلف شهرستان کنارک که به توصیه‌های ارائه شده توجه نکرده بودند پلمب شدند.

وی تصریح کرد: ۲۳ واحد صنفی شهرستان خاش که عمدتا در بخش کفش فروشی، بزازی، گیم نت، خرازی و پوشاک مشغول به فعالیت  و به اخطارها لازم در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی توجه نکرده بودند پلمب شدند.

 قاسمی افزود: در شهرستان زابل با توجه به ممنوعیت فعالیت اصناف عنوان شده ۱۵ واحد مبادرت به بازگشایی کرده بودند که پلمب شدند.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس مسوولیت‌هایی که در قبال جامعه داریم این‌بار نیز با تمام توان در زمینه سلامت جامعه گام بر می‌داریم و البته در صورتی که تعدادی از صنوف نسبت به سلامت جامعه بی‌تفاوت باشند برخوردهای قانونی با آنها انجام خواهد شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha