۱۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۱۸
کد خبرنگار: 2222
کد خبر: 83731005
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخورد قاطع پلیس با برگزارکنندگان تجمعات در الیگودرز

۱۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۱۸
کد خبر: 83731005
برخورد قاطع پلیس با برگزارکنندگان تجمعات در الیگودرز

خرم‌آباد - ایرنا - رییس پلیس الیگودرز گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان با برگزارکنندگان تجمعات و مراسمات عزاداری و شادی برخورد قاطع می‌کنند.

سرهنگ عباس محمدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برغم هشدارهای مسوولان و رسانه ها و تلاش دلسوزان جامعه متاسفانه شاهد هستیم عده ای بدون توجه به سلامت مردم نسبت به برگزاری مراسم عزاداری و عروسی اقدام می نمایند.

وی اظهار داشت: در همین رابطه یکی از مداحان بازداشت شد و با هماهنگی دستگاه قضایی و برای حفظ سلامت مردم از این پس با جدیت بیشتر  از قوه قهریه استفاده خواهیم کرد.
محمدی ضمن قدردانی از خانواده هایی که با حذف تجمعات و برگزاری مراسم و احترام به سلامت مردم به نمایش می گذارند، بیان کرد: با کسانیکه بخواهند با برگزاری مراسم عزاداری و عروسی و هرنوع مراسمی که موجب تجمع شود سلامت مردم را با مخاطره مواجه نمایند برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده برگزاری هر نوع مراسمی که موجب ایجاد تجمع شود با ۱۱۰ تماس بگیرند و همکاران ما در پاسگاههای بخش های ززو ماهرو ، ذلقی و بربرود شرقی و غربی نیز آماده دریافت گزارش  تخلفات و برخورد با متخلفان هستند.

 براساس اطلاعیه کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در این شهرستان به دلیل امنیت بهداشتی همشهریان اداره متوفیات شهرداری و پزشکی قانونی موظف شدند در هنگام صدور مجوز دفن از بستگان درجه یک صاحب عزا  نسبت به اخذ تعهد مبنی برگزار نکردن مراسم ترحیم اقدام نمایند.

و همچنین مداحان از حضور در مراسم ترحیم جدا خودداری نمایند زیرا در غیر اینصورت با بازماندگان و مداح مراسم ترحیم برخورد قضایی خواهد شد.
 تا کنون ۲۵ نفر مبتلا با ویروس کرونا در الیگودرز شناسایی شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha