رسوایی در نیوکمپ؛ استخدام اینفلوئنسرهای مجازی برای تخریب «مسی» و دوستان

تهران- ایرنا- شبکه رادیویی کادنا سِر مدعی شد که باشگاه بارسلونا از یک شرکت فعال در زمینه فضای مجازی یا اینفلوئنسر برای تخریب وجهه برخی بازیکنان سرشناس این تیم و در سوی مقابل حفظ وجهه هیات مدیره و به ویژه «جوزپ ماریا بارتومئو» استفاده کرده است.

این شبکه رادیویی در برنامه «Què t'hi jugues» آشکار کرد که باشگاه بارسلونا با یک شرکت رسانه اجتماعی مستقل قرارداد امضا کرده تا وجهه هیات مدیره کنونی این باشگاه را بهبود بخشیده و همزمان افرادی را که با باشگاه بارسا رابطه نزدیکی دارند و حتی بازیکنان فعلی و قدیمی تیم همچون «ژاوی»، «کارلوس پویول» و «جرارد پیکه» را تحقیر و چهره آنان را مخدوش کنند.

شرکت مذکور E۳Ventures  نام دارد و حدود سه سال پیش با رقمی قابل قبول با مقامات و سهامداران باشگاه قرارداد امضا کرد.

گفته می‌شود این شرکت پروژه‌ای را با ساختن حساب‌های کاربری در فضای مجازی آغاز کرده و در این حساب‌ها با انتشار پیام‌هایی، فعالیت‌هایی را که توسط هیات مدیره انجام شده، مورد ستایش و تعریف و تمجید قرار داده و در سوی دیگر مجموعه‌ای از افراد را که با باشگاه رابطه بسیار نزدیکی دارند، هدف انتقاد تند و تیز قرار داده است.

مدیران باشگاه بارسلونا انعقاد قرارداد با شرکت E۳Ventures  را تایید اما این موضوع را که شرکت مذکور برای حمله مجازی به افراد مورد استفاد قرار گرفته، رد کرد.

در یکی از پیام‌ها که در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۱۷ منتشر شد، آمده است: با وجود تلاش‌های گواردیولا، مسی هنوز در بارسلونا است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha