۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۱۶
کد خبر: 82280786
T T
۰ نفر
سپاه آمل ميزبان قرارگاه استاني 'رزم جنگل' بسيجيان شد

ساري- ايرنا- فرمانده سپاه ناحيه شهرستان آمل، از برگزاري رزمايش 'رزم جنگل' با حضور بسيجيان قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) شهرهاي مازندران روز جمعه هفتم آبان ماه در منطقه جنگلي ' بليران ' آمل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سرهنگ حكمت داجلري عصرسه شنبه درجمع خبرنگاران درمحل سپاه ناحيه آمل گفت: آموزش نيروهاي شركت كننده دراين رزمايش، روز پنجشنبه ششم آبان ماه درمحل برگزاري رزمايش انجام خواهد شد وعصرجمعه رزمايش اصلي برگزار خواهد شد.
وي اضافه كرد: رزمايش استاني ' رزم جنگل درآمل' هم رديف با رزمايش رزم در ساحل در بابلسرو رزمايش دفاع از كوي و برزن در ساري است كه از سوي سپاه كربلا مازندران بصورت استاني دراين شهرها به صورت پايلوت برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحيه آمل همچنين با بيان اينكه رزمايش 'دفاع از كوي و برزن' نيز از سوي اين فرماندهي روزهاي سيزدهم و چهاردهم آبان ماه در بلوار ولايت شهر امل برگزار مي شود، اضافه كرد: درمجموع بسيجيان 8 گردان به تعداد 2هزار و 100 نفر در برگزاري رزمايش ' رزم جنگل ' و ' دفاع ازكوي وبرزن' حضور خواهند داشت.
سرهنگ داجليري، برگزاري اين رزمايش ها را با هدف آمادگي رزم در مردم و تقويت بازدارندگي، گسترش مشاركت مردمي در عرصه دفاع، گسترش و تعميق فرهنگ بسيجي و كمك به دفاع غيرنظامي و مقابله با حوادث و بلاياي طبيعي بيان كرد.
وي ادامه داد: بسيجيان ضمن تجديد ميثاق با آرمانهاي امام و رهبري، سبب تقويت روحيه خود و مردم مي شوند و دشمن مي داند تا بسيج است هيچ زماني نبايد چشم طمع به كشورمان داشته باشد.
وي افزود: نشست شهرستاني هم با حضور همه دستگاههاي اجرايي برگزار وهماهنگي ها نيز انجام و ازآنها خواسته شده تا در برگزاري رزمايش همكاري لازم را داشته باشند.
**برگزاري رزمايش بسيج انتقال تجربيات به نسل جديد است
نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه آمل هم دراين نشست گفت: هدف اصلي از برگزاري رزمايش هاي سپاه در شهرها انتقال تجربيات سالهاي دفاع مقدس در بدنه نسل جديد است كه هرسال از سوي اين نهاد با شكل وماموريت هاي ويژه اي پيگيري وبرگزار مي شود.
حجت الاسلام حسين محمديان افزود: سپاه هر برنامه اي به اجرا مي گذارد توانمنديهاي فكري، اعتقادي و سياسي را به كار مي گيرد تا در بدنه بسيج تعبيه كند و رزمايش هاي برگزار شده داراي اهدافي است.
وي يادآورشد: دشمن مي خواهد فضاي خالي در نظام مشاهده كرده و با سوء استفاده از آن به اهداف خود برسد كه ملت ما اجازه چنين كاري نمي دهد و با بصيرت خود تمام نقشه هاي دشمنان را نقش برآب مي كند.
حجت الاسلام محمديان، نفوذ را يكي ازحربه دشمنان براي تحقق اهداف خود دانست و يادآورشد: نبايد اجازه دهيم دشمن با نفوذ بخواهد در كشور رخنه كند و ضرورت دارد دقت و توجه لازم را داشته باشيم.
خبرنگار: مهدي غلامي**انتشاردهنده:سيد محسن حسن نيا
/1899ك/7327

سرخط اخبار استان‌ها