۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳
کد خبر: 83206376
T T
۰ نفر

300 دستگاه جرثقيل در شركت لجور اراك توليد شد

۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳
کد خبر: 83206376
300 دستگاه جرثقيل در شركت لجور اراك توليد شد

اراك - ايرنا - مديرعامل شركت لجور هيدروليك اراك گفت: 300 دستگاه جرثقيل سبك و سنگين امسال در اين واحد صنعتي توليد شد.

«حسن مهدي نيا» روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: تمامي توليدات اين واحد صنعتي براي تامين نياز بازار داخل بوده و در مناطق مختلف كشور به فروش رسيده است.
وي ادامه داد: ارزش ريالي محصولات توليدي اين واحد صنعتي امسال بالغ بر 200 ميليارد ريال بوده است.
مديرعامل شركت لجور هيدروليك اراك بيان كرد: هدفگداري توليد در اين واحد صنعتي امسال 280 دستگاه جرثقيل بود كه از اين برنامه عبور شده است.
مهدي نيا افزود: طراحي و ساخت جرثقيل هاي غول پيكر از سال ها پيش در شركت لجور هيدروليك كليد خورده و اكنون جرثقيل 60 تني يكي از محصولات روزانه اين واحد توليدي محسوب مي شود.
وي بيان كرد: جرثقيل هاي غول پيكر و بالابرهاي ارتفاع بالا در چين و كره جنوبي توليد مي شود كه در صورت توليد انبوه محصولات، ديگر نيازي براي وارد كردن هيچ نوع جرثقيل و بالابري از خارج وجود نخواهد داشت.
مديرعامل شركت لجور هيدروليك اراك گفت: كالاهايي كه اين شركت توليد مي كند بر اساس استانداردهاي جهاني است و از كيفيت بالا برخوردار است اما نياز بازار داخلي از يكسو و همچنين محدوديت فضا و نيروي انساني از سوي ديگر اجازه توسعه توليد با هدف صادارت را تاكنون نداده است.
مهدي نيا تاكيد كرد: محصول جديدي از سوي متخصصان واحد تحقيقات و فناوري شركت لجور طراحي و با همت و اراده نيروي انساني اين واحد صنعتي توليد شده كه اواخر اسفندماه امسال با حضور مقامات ارشد استاني رونمايي و روانه بازار مي شود.
260 نفر در واحد صنعتي لجور هيدروليك اراك مشغول به كار هستند.
واحد صنعتي لجور از 30 سال پيش با توليد ادوات كشاورزي فعاليت خود را در اراك آغاز كرد و اكنون از توليدكنندگان مطرح انواع بالابر و جرثقيل هاي صنعتي در آسيا محسوب مي شود.
استان مركزي با حدود سه هزار واحد توليدي و صنعتي رتبه نخست تنوع محصولات صنعتي، جايگاه دوم صنايع مادر تخصصي و رتبه چهارم صنعت كشور را به خود اختصاص داده است.
3017/6013/

سرخط اخبار استان‌ها