۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۵۴
کد خبر: 83304015
T T
۰ نفر

كارگران نمونه معادن گل گهر سيرجان تجليل شدند

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۵۴
کد خبر: 83304015
كارگران نمونه معادن گل گهر سيرجان تجليل شدند

كرمان -ايرنا - بمناسبت گراميداشت هفته كارگر از 35كارگر نمونه معادن گل گهر سيرجان با حضور مديرعامل گل گهر و نماينده مردم اين منطقه در مجلس شوراي اسلامي تجليل شد.

به گزارش ايرنا ،مديرعامل شركت صنعتي معدني گل گهر روز يكشنبه در اين آيين ضمن قدرداني از كارگران و مهندسان گفت : با استفاده از توان داخل و ظرفيت هاي منطقه مي توانيم اقتصاد را شكوفا كنيم و در همين راستا طرح جشنواره پيشنهادات و خلاقيت ها را با هدف توسعه مشاركت كاركنان در ارائه طرح ها به گل گهر برنامه ريزي كرديم .
ناصر تقي زاده افزود : جشنواره نظام پيشنهاد ها، رويكردي بمنظور ارتقاي خلاقيت و توسعه مشاركت كاركنان در گل گهر برگزار شده كه در اين جشنواره بيش از هفتهزار و 500 پيشنهاد ارائه گرديده و از اين تعداد 166 پيشنهاد به صورت ويژه در كميته فني نظام پيشنهادها بررسي شده و به هر پيشنهاد بر اساس شيوه نامه شركت پاداش تعلق خواهد گرفت و به سه پيشنهاد برتر نيز سه خودرو اهدا خواهد شد.
براساس اين گزارش در سومين جشنواره ارتقاي خلاقيت بيش از چهار هزار ميليارد ريال صرفه جويي توسط كميته فني صحه گذاري شده و در دو جشنواره قبلي نيز در مجموع در حدود 200 پيشنهاد ويژه به دبيرخانه جشنواره ارسال كه صرفه جويي در سال اول جشنواره بيش از يكهزار ميليارد ريال و در جشنواره دوم 2هزار و 500ميليارد ريال بوده است.
نماينده مردم سيرجان و بردسير هم در اين مراسم كار و كارگر را ركن استقلال و توسعه اقتصادي كشور برشمرد و گفت : اگر امروز در مقابل جنگ اقتصادي دشمن مي ايستيم به خاطر وجود كارگراني پرتلاش و مبتكر هستيم كه در مسير رونق اقتصادي و خودكفايي موفق هستند.
شهباز حسن پور بر رفع مشكلات اقتصادي و معيشتي كارگران تاكيد كرد و افزود : دولت ، مسئولان و كارفرمايان بايد توجه كافي به اين قشرداشته باشند تا اقتصاد زندگي شان فارغ از هر دغدغه و رنج تامين شود.
در خاتمه جشنواره ، از كارگران نمونه و همچنين برگزيدگان طرح پيشنهادات تجليل شد.
7435/ 5054

سرخط اخبار استان‌ها