۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۸:۲۵
کد خبر: 83294236
T T
۰ نفر
توسعه صنايع زيردستي شهربابك به رونق توليد كمك مي كند

كرمان -ايرنا - سرپرست معاونت امور اقتصادي استانداري كرمان با اظهار رضايت از توسعه صنعت فيروزه شهربابك و صنايع پايين دستي مس در اين شهرستان بر محقق شدن شعار رونق توليد و منويات مقام معظم رهبري تاكيد كرد.

به گزارش ايرنا ، محمدعلي دهقان شامگاه شنبه در جشنواره فصل شكوفايي در شهربابك با اشاره به ظرفيت ها و پتانسيل هاي فيزيكي اين شهرستان افزود:شهربابك علاوه بر استعداد هاي فيزيكي سرشار از نيروي انساني كارآمد و با هوش است.
وي تاكيد كرد : مسئولان شهرستان و استان بايد با فراهم نمودن زمينه هاي مساعد از اين ظرفيت هاي انساني و كارآمد استفاده بهينه كنند.
دهقان پيشنهاد كرد تا با تشكيل نشست هاي مداوم پنجره واحد نسبت به رفع موانع توليد به رونق توليد در سطح شهرستان شهربابك مساعدت شود.
**كلنگ زني ساخت هنرستان شيخ احمد نجفي
براساس اين گزارش كلنگ ساخت هنرستان شيخ احمد نجفي شهر بابك در زميني به مساحت 2هزار و 400متر مربع و با اعتبار يك ميليارد و 200 ميليون تومان توسط اداره كل نوسازي مدارس استان و با حضور معاونت اقتصادي استانداري به زمين شده شد.
همچنين نمايشگاه دستاوردهاي معين اقتصادي توسط دهقان معاون استاندار كرمان و با حضور مسئولان استاني و شهرستاني و با مشاركت كارآفرينان در حوزه هاي كشاورزي، دام، صنعت و فناوري گشايش يافت و به مدت يكهفته ادامه دارد.
شهربابك در 240كيلومتري كرمان قرار دارد.
9899/ 5054

سرخط اخبار استان‌ها