۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۲۹
کد خبر: 82179132
T T
۰ نفر
بسيج رسانه فارس در ارائه خدمت به مخاطبان خود پيشتاز بوده است

شيراز- ايرنا- رئيس سازمان بسيج رسانه استان فارس گفت: اين سازمان همواره در طول فعاليت خود در استان و كشور در ارائه خدمات جديد و نيازسنجي شده به مخاطبان خود پيشتاز بوده است.

به گزارش ايرنا ميلاد اميري نژاد، يكشنبه همزمان با هفدهم مرداد روز خبرنگار در نشست اصحاب رسانه با نماينده ولي فقيه در فارس و امام جمعه شيراز بيان كرد: بسيج رسانه فارس خدمات نويني را با بهره گيري از توان اين نهاد در اين استان از جمله مشاوره حقوقي و خانوادگي به فعالان رسانه اي ارائه كرده است.
وي افزود: بر همين اساس اين سازمان در سال 94 به عنوان سازمان برتر كشور معرفي شد و نوآوري و ارائه خدمات جديد به اصحاب رسانه از ملاك هاي معرفي بسيج رسانه فارس به عنوان برتر در كشور بوده است.
اميري نژاد با بيان اينكه در مدت زمان چهار سال راه اندازي سازمان بسيج رسانه در كشور (سال 90)، استان فارس هر ساله به عنوان برتر در كشور معرفي شده، بيان كرد: حمايت همه جانبه و توجه به اقشار مختلف فعال در رسانه هاي فارس از جمله عكاسان، خبرنگاران، مدير مسئولان و سردبيران از برنامه هاي بسيج رسانه فارس در طول سال است.
وي با بيان اينكه روز خبرنگار متعلق به تمام فعالان عرصه رسانه است، اظهارداشت: چرخه توليد محتواي رسانه در نشريات گسترده است و افراد زيادي براي توليد و فعاليت رسانه ها فعاليت مي كنند از اين رو در هفته خبرنگار امسال براي نخستين بار، يكي از مسئولان كيوسك هاي مطبوعاتي موفق و يكي از موزعان روزنامه ها در شهر شيراز تقدير مي شوند.
او اضافه كرد: امروز فعالان بسيجي در رسانه هاي اين استان با يك جمعيت حداقلي در يك جنگ تمام عيار در مقابل دشمنان صف آرايي كرده و با همت و پشتكار خود در راه سربلندي نظام و انقلاب اسلامي تلاش مي كنند.
در اين آيين محمد عسلي مدير مسئول روزنامه عصر مردم پيشنهاد داد كه رسانه ها به صورت سالانه گزارش عملكرد خود را ارائه دهند.
شهيد محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي در هفدهم مردادماه 1377 در مزار شريف افغانستان به دست تروريست هاي طالبان به شهادت رسيد، به همين مناسب، هفدهم مرداد در تقويم رسمي كشورمان به نام روز خبرنگار نامگذاري شده است.
3002 / 6118