۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۱۳
کد خبر: 82749963
T T
۰ نفر
تولید ورق ساخت كانكس برای زلزله زدگان در دستور كار فولاد مباركه قرار گرفت

اصفهان-ایرنا- مدیر روابط عمومی فولاد مباركه گفت: ساخت 260 كانكس به ارزش 20 میلیارد ریال و تولید ورق مورد نیاز ساخت كانكس با هدف كمك و یاری هموطنان زلزله زده در دستور كار این مجتمع صنعتی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فولاد مباركه، محمد ناظمی هرندی روز شنبه افزود: با توجه به افزایش سرمای هوا به منظور اسكان موقت زلزله زدگان، فولاد مباركه تهیه و ارسال حدود 260 كانكس به مناطق زلزله زده را تقبل كرد.
وی گفت: امید داریم این كانكس ها پس از تهیه مسكن دائم برای زلزله زدگان، در اختیار سازمان هلال احمر قرار گرفته تا در صورت وقوع سایر حوادث احتمالی استفاده شود.
ناظمی هرندی گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و نیاز هموطنان زلزله زده غرب كشور به سرپناه مؤثر و پیرو درخواست وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیریت ارشد استان از مدیرعامل فولاد مباركه، اولویت تولید ورق مورد نیاز ساخت تعداد بیشتری كانكس برای هموطنان زلزله زده در دستور كار این شركت قرار گرفت.
وی با بیان اینكه فرایند تولید در فولاد مباركه بر اساس سفارش است و تولید هرگونه محصول، نیاز به بازۀ زمانی مشخصی دارد؛ افزود:با این حال تلاش می كنیم تا با تعامل و همكاری صمیمانه و ارزشمند مشتریان، تولید ورق موردنیاز كانكس های موردنظر با اولویت انجام دهیم.
ناظمی با بیان اینكه گروه فولاد مباركه در نخستین روزهای وقوع زلزله در كرمانشاه با ارسال كمك های غیر نقدی به ارزش 3 میلیارد ریال، به یاری هموطنان شتافت، گفت : مدیریت و كاركنان گروه فولاد مباركه با ارسال پنج هزار و 500 تخته پتو، چهارهزار ثوب انواع لباس، 20هزار قوطی كنسرو، 20هزار قرص نان و حدود 15هزار بسته آب معدنی و همچنین تأمین خودرو برای انتقال كمك هایی كه در سطح استان برای مردم حادثه دیده جمع آوری شده بود، تلاش كرد تا به مسئولیت اجتماعی خود در این زمینه عمل كند.
وی با بیان اینكه در مرحلۀ اول، حجم زیادی نایلون برای مقاوم سازی چادرهای زلزله زدگان در مقابل بارش های اخیر به این مناطق ارسال شده بود؛افزود: مدیریت و كاركنان شركت های فولاد هرمزگان، فولاد سفیددشت، ورق خودرو و مجتمع فولاد سبا نیز با ارسال كمك های نقدی و غیرنقدی خود در این امر انسان دوستانه مشاركت كردند.
فولاد مباركه بزرگترین مجتمع صنعتی كشور و بزرگترین تولیدكننده فولاد تخت در خاورمیانه است.
این مجتمع فولادی با سهم بیش از 50 درصدی در تولید فولاد كشور دارای ارزش فعلی 200 هزار میلیارد ریال است.
شركت فولاد مباركه با داشتن حدود 12 میلیون تُن ظرفیت آهن اسفنجی بزرگترین تولیدكننده آهن اسفنجی در جهان محسوب می شود.
مجتمع فولاد مباركه واقع در 75 كیلومتری جنوب غرب اصفهان دارای 35 كیلومتر مربع وسعت و 17 كیلومترمربع سالن تولید است.
7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی

سرخط اخبار استان‌ها