۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۸:۵۱
کد خبر: 82701806
T T
۰ نفر
رفع مشكل تاخیر در تحویل محصولات كرمان موتور تا 10 روز آتی

تهران- ایرنا- مدیرعامل كرمان موتور با عذرخواهی از مشتریان ناراضی بابت تاخیر سه ماه گذشته این شركت در تحویل خودروهای خریداری شده، اعلام كرد همه خودروهای تعهد شده در 10 روز آینده تحویل مشتریان می شود.

به گزارش پنجشنبه تارنمای این شركت، «سامان فیروزی» در دیدار جمعی از مشتریان ناراضی در محل دفتر مركزی این شركت ضمن عذرخواهی درباره دلایل بروز تاخیر در تحویل محصولات این شركت در سه ماهه گذشته اعلام كرد: در ابتدای فصل تابستان با بروز برخی مشكلات در تامین اقلام داخلی سازی شده در خطوط تولید، روند تحویل تولید برخی محصولات از جمله خودرو اس5 با وقفه مواجه شد كه با افزایش دامنه تامین كنندگان و بهره گیری از توان فنی و مهندسی داخل گروه كرمان خودرو، وضعیت خطوط تولید به روند عادی بازگشت.
وی افزود: بار دیگر با تغییر برخی رویه ها در گمرك منطقه روبرو شدیم كه در تداوم ترخیص و خروج محصولات از منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید را با بحران ایجاد كرد كه بخشی از این موانع با تعامل سازنده حل شده است.
وی به مشتریان این شركت اطمینان داد تا 10 روز آینده همه تعهدات از جمله محصولاتی همانند هیوندا آی10 و آی20 كه به دلیل مسائل گمركی با تاخیر در تحویل مواجه شده بودند، به مشتریان تحویل داده شوند.
فیروزی ادامه داد: درباره خودرو ایكس60، اس5 و 820 ممنوعیت شماره گذاری اعمال و باعث بروز وقفه در تحویل شد كه با مصوبه دولت و قول پلیس راهنمایی و رانندگی، به محض عملیاتی شدن آغاز شماره گذاری از شنبه (بیست و نهم مهرماه)، تعهدات به سرعت انجام می شود.
فیروزی در پاسخ به یكی از حاضران درباره اینكه «چرا با وجود تاخیر در تحویل بموقع خودروهای فروخته شده همچنان شركت به فروش محصولات ادامه می دهد»، گفت: هماهنگی كامل میان برنامه سفارش گذاری، تولید و فروش شركت كرمان موتور وجود دارد و محصولات فروخته شده در پاركینگ های شركت آماده حمل به مقاصد تحویل است.
وی توضیح داد: اكنون نگهداری بیش از 8500 دستگاه خودرو ساخته شده و سه هزار دستگاه خودرو وارداتی در كارخانه، روند افزایش تولید كرمان موتور را با خلل روبرو كرده است.
فیروزی اطمینان داد همه مسائل اعم از گمرك و شماره گذاری برطرف شده و بزودی همه فرآیندها به حالت طبیعی بازمی گردد.
به گزارش ایرنا، كرمان موتور از خودروسازانی ایرانی است كه برخی محصولات شركت های هیوندایی كره جنوبی و نیز شركت های لیفان، جی ای سی و جك چین را در ایران مونتاژ می كند.

برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با كانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
اقتصام*2025*1961*تنظیم: لیلا جودی* انتشار: مریم مسعود
۰ نفر