آشنا ساختن جوانان با فرهنگ شهادت، نياز امروز جامعه است

ميامي - ايرنا - فرمانده ناحيه مقاومت بسيج ميامي گفت: نياز امروز جامعه به ويژه نسل جوان، داشتن روحيه انقلابي وآشنا نمودن آن ها با فرهنگ ايثار و شهادت مي باشد.

به گزارش ايرنا ، سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحتي عصر چهارشنبه در نشست هماهنگي برگزاري يادواره شهداي ميامي افزود: بزرگداشت ياد و نام شهدا، يكي از خواست هاي اصلي مقام معظم رهبري است كه بارها بر آن تاكيد كرده اند.
وي با اشاره به يكي از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامي در فضيلت بزرگداشت ياد و نام شهدا، گفت: براين اساس، هر تلاشي كه براي بزرگداشت شهدا و ايثارگران انجام شود، علاوه بر انجام وظيفه، پاداش معنوي زيادي نيز خواهد داشت.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج ميامي بر نقش والاي خانواده شهدا و ايثارگران هم تاكيد كرد و گفت: در كنار بزرگ داشت شهدا ، بايد از خانواده هاي شهدا و ايثارگران هم تجليل شود كه نقش مهمي در انقلاب اسلامي داشته اند.
عباس طاهران پور معاون فرماندارميامي نيز در اين نشست، امنيت و آرامش كشور را دستاورد خون شهدا خواند و گفت:هرگامي كه براي زنده نگهداشتن ياد شهدا برداشته شود در ترويج فرهنگ شهادت و ايثار موثر است.
وي با بيان اين كه، شهدا نيازي به برگزاري چنين آيين هايي ندارد، گفت : شهدا و ايثارگران وظيفه خود را به بهترين شكل انجام دادند و اكنون از پاداش هاي خداوند برخوردارند.
معاون فرماندار ميامي گفت: برگزاري اين يادواره ها ، به مردم و مسوولان يادآوري مي كند كه وظيفه خود را در قبال خون شهدا به بهترين شكل انجام دهند.
در اين نشست مقرر شد ، يادواره شهداي شهرستان ميامي روز 22 اسفند درحسينيه اعظم ميامي برگزار شود.
همچنين حاضران در اين نشست، مختارخالق وردي ، يكي از يادگاران هشت سال دفاع مقدس را به عنوان مدير اجرائي يادواره انتخاب كردند.
شهرستان ميامي با بيش از 40 هزار نفر جمعيت ، 143 شهيد را تقديم نظام اسلامي كرده است.
254 جانباز و 4 آزاده سرافراز هم از افتخارات مردم اين شهرستان است.
7357/6167 خبرنگار: علي آقايي ** انتشار دهنده: محسن شاكري

سرخط اخبار استان‌ها