۱۴ آبان ۱۳۹۵، ۷:۰۰
کد خبر: 82293893
T T
۰ نفر
استاندار يزد: توليد در استان بسوي برندسازي حركت كند

يزد - ايرنا - استاندار يزد گفت: از مهمترين شاخصه‌هاي توليد براي صادرات سفارش محوري است بنابراين فرايند توليد در استان بايد به سمت برندسازي حركت كند.

به گزارش ايرنا، سيدمحمد ميرمحمدي شامگاه پنجشنبه در آيين تجليل از صادركنندگان برتر استان افزود: تجارت در اقتصادي استان جايگاه ويژه اي دارد ولي در كالاها و محصولات مختلف توليدي استان هنوز برندسازي لازم انجام نگرفته است .
وي ادامه داد: برندسازي محصولات زماني انجام مي‌ گيرد كه اعتبار ملي، منطقه‌اي و بين‌المللي يافته باشد كه اين مهم بوسيله توسعه بازارهاي هدف و روند صحيح صادرات به دست مي‌آيد.
استاندار يزد تصريح كرد: بايد تجارت با خارج از كشور به صورت هوشمندانه ارتباط برقرار شود و اگر اعمال نفوذ در روند برندسازي صورت گرفت با دقت و ظرافت بايد عمل شود و وسيله دست سودجوياني كه از برندهاي متعبر سوء استفاده مي كنند، قرار نگيريم.
ميرمحمدي گفت: ارتباط با خارج در زمينه توليد ضروري است چون نمي‌توانيم با قطع ارتباط از دنيا تداوم توليد و صنعت را حفظ كنيم.
استاندار يزد گفت: زماني مي‌توان صادرات و بازار مطمئن در خارج داشت كه توليدهاي مورد نياز و سفارشي انجام دهيم تا ديگر هيچ كالايي از توليدهاي داخلي ما در انبارها باقي نماند.
ميرمحمدي افزود: توجه به سلائق مختلف و نوگرايي براي ايجاد بازار در امر صادرات يك ضرورت است و كالاها بايد متنوع و بر اساس نظر مشتريان توليد و عرضه شود.
وي خاطر نشان كرد: موضوع راهبردي تحقيق و توسعه براي رفع ايرادها در كار صادرات، كاهش هزينه‌ها و افزايش كيفيت از عمده ترين ضرورت ها براي هر واحد توليدي و صنعتي است كه بايد همواره مدنظر قرار گيرد.
در اين مراسم كه با حضور معاون وزير صنعت و جمعي از توليد كنندگان برگزار شد از صادركنندگان برتر استان يزد تجليل بعمل آمد.
7536/ 6014/ خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: كاظم شاملو*
irnayazdd@

سرخط اخبار استان‌ها