۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۹:۵۹
کد خبر: 82266448
T T
۰ نفر
ليگ برتر فوتبال/صنعت نفت برابر پيكان تهران شكست خورد

آبادان - ايرنا - تيم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته هشتم رقابت هاي ليگ برتر در تهران برابر تيم پيكان شكست خورد.

به گزارش ايرنا اين ديدار در ورزشگاه شهداي قدس برگزار شد و در پايان پيكان با گلي كه در دقيقه 92 به ثمر رساند به پيروزي 3 بر 2 رسيد.
در نيمه نخست تلاش اين 2 تيم گلي درپي نداشت، اما در 45 دقيقه دوم شرايط تغيير كرد.
در دقيقه 59، ارسال سيامك نعمتي از سمت چپ نخستين گل با ضربه سر مرتضي آقاخان درون دروازه صنعت نفت جاي داد.
در دقيقه 68، گادوين منشا مهاجم نيجريه اي پيكان با حركتي سريع مدافعان نفت را جاي گذاشت و به زيبايي گل دوم پيكان تهران را به ثمر رساند.
در ادامه بازيكنان نفت آبادان كه همه چيز را از دست رفته مي ديدند به روش تهاجمي روي آورده و در دقيقه 75 ارسال ميلاد جهاني به محمد شادكام رسيد تا او با ضربه سر گل نخست آباداني ها را به ثمر رسانده و اميد را به اردوي تيمش بازگرداند.
سه دقيقه پس از آن محمد شادكام از سوي مدافع پيكان با خطا متوقف شد تا داور نقطه پنالتي را به سود صنعت نفت اعلام كند، رضا نوروزي مهاجم باتجربه نفت اين ضربه پنالتي را تبديل به گل تساوي كردد تا حدود 500 هوادار آباداني حاضر در ورزشگاه غرق در شادي شوند.
در دقيقه 92 و در حاليكه همگان در انتظار سوت پايان بازي بودند، شهريار مقانلو مهاجم جوان پيكان توانست گل سوم و برتري تيمش را به ثمر رسانده و آباداني ها را دست خالي روانه خانه كند.
در نهايت اين ديدار تماشايي با برتري 3 بر 2 پيكان به اتمام رسيد تا شاگردان مجيد جلالي با رساندن جمع امتيازات خود به عدد 11 رتبه چهارم جدول رده بندي را از آن خود كرده و صنعت نفت آبادان نيز با هدايت نادر دست نشان 10 امتيازي باقي ماند.
7104/6068
خبرنگار: مسعود گادار**انتشار دهنده:محمدعلي فريدپناه

سرخط اخبار استان‌ها