۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۱۲
کد خبر: 82209263
T T
۰ نفر
شناسایی و دستگیری باند بین المللی قاچاق پیش ساز مواد مخدر در استان هرمزگان

تهران - ایرنا - رئیس مركز مبارزه با مواد مخدر وزارت اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با استعانت از درگاه خداوند متعال و عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و هوشیاری مردم شریف ایران توانستند یك باند بین المللی قاچاق مواد مخدر را در استان هرمزگان شناسایی و 21 تن پیش ساز مواد مخدر را كشف و ضبط كنند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، این مقام امنیتی گفت: این مواد در تعداد زیادی بشكه های 220 لیتری حاوی اسید استیك انیدرید كه به عنوان پیش ساز مواد مخدر مورد استفاده قرار می گیرد به طرز ماهرانه ای در تعدادی كانتینر جاسازی شده بود و قاچاقچیان مواد مذكور را از كشورهای چین و تایوان تحت پوشش ابزار و ادوات دست دوم خودرو وارد كرده و قصد داشتند با تخلیه محتویات كانتینرها در كشور، آن را به مقصد كشورهای افغانستان و پاكستان ترانزیت كنند.
رئیس مركز مبارزه با مواد مخدر وزارت اطلاعات در ادامه بیان داشت: با این مقدار مواد پیش ساز می توان حدود هفت تن هروئین خالص تولید كرد.
وی در پایان با قدردانی از همكاری خوب دستگاه قضایی و اداره كل بنادر و دریانوردی اظهار كرد: قاچاقچیان دستگیر شده به همراه پرونده مربوطه تحویل مرجع قضایی شد.
سیام **6084 /1449
۰ نفر