۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۲۷
کد خبر: 83323716
T T
۰ نفر
محدودیت های ترافیكی لیالی قدر در شهرری اعمال می شود

شهرری -ایرنا- معاون امور فنی و عمرانی فرماندار ویژه شهرستان ری از اعمال محدودیت های ترافیكی به مناسبت مراسم های لیالی قدر در مسیرهای منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد.

سید ناصر موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 37 نقطه از موقعیت های معبری پیرامون حرم عبدالعظیم (ع) با هماهنگی پلیس راهور همزمان با لیالی قدر با تعامل و از ساعت 14 همان روز مسدود است.
وی با اشاره به اینكه میدان ساعی به سمت خیابان های سلمان فارسی و مدرس مسدود خواهد شد، تصریح كرد: خیابان های شهید بیات، یوسفی نژاد، قمی، جانبازان، شهید فدایی، آستانه، قم، بغدادی، زهره وند و میادین شهید قشقایی، كوچك، نارنج و مدرس از جمله موقعیت های طرح ترافیك است.
موسوی ادامه داد: پاركینگ های ضلع شرقی و جنوبی حرم عبدالعظیم(ع) برای رفاه حال زائران تخلیه می شود و هیچگونه پذیرش خودرو صورت نخواهد پذیرفت.
وی با بیان اینكه 2 پاركینگ در ضلع های شرقی و غربی حرم عبدالعظیم(ع) برای موتور سیكلت های تدارك دیده شده است، اضافه كرد: پاركینگ خودروها در میدان فرمانداری، بلوار شهید آوینی، بلوار ایرانیت و در اطراف میدان هادی ساعی پیش بینی شده است.
موسوی به ترافیك سنگین اطراف حرم عبدالعظیم(ع) در شب های قدر اشاره كرد و افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوسرانی و تاكسیرانی تا پایان مراسم در خدمت زائران خواهند بود، همچنین مترو نیز همزمان با لیالی قدر به صورت رایگان به زائران سرویس دهی خواهد كرد.
وی ادامه داد: اطلاع رسانی به شهروندان برای آگاهی از نحوه دسترسی به محل مراسم و پاركینگ ها از طریق فضاهای تبلیغاتی انجام شده و عوامل اجرایی مدیریت شهری نیز در نقاط پرتردد پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در آماده باش كامل هستند.
موسوی در پایان به آماده باش كامل نیروهای امدادی در پیرامون و داخل حرم عبدالعظیم(ع) اشاره كرد و یادآور شد: هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی در چهار ظلع حرم مستقر و آماده امداد رسانی هستند، همچنین بیمارستان های فیروز آبادی و هفت تیر نیز در آماده باش كامل خواهند بود.
3218/6003
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه