۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۱۲
کد خبر: 83322785
T T
۰ نفر
نماینده انصار الله: آمریكا بازهم دربرابر اراده ایران شكست می خورد

بغداد – ایرنا – نماینده انصار الله یمن در عراق در واكنش به خصومت های آمریكا علیه جمهوری اسلامی ایران تاكید كرد كه آمریكا بار دیگر در برابر اراده و ایمان دولت و ملت ایران، شكست خواهد خورد.

«محمد احمد القبلی» روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایران جبهه حق و آمریكا جبهه باطل است و پیروزی در نهایت از آن جبهه حق خواهد بود و بر همین اساس آمریكا باز هم در برابر حقانیت ایران شكست خواهد خورد.
وی افزود: حركت جمهوری اسلامی ایران و عقیده سیاسی و نظامی آن بر محور حق بنا نهاده شده و همواره حامی مظلومان بوده و بر همین اساس در رویارویی جبهه حق و باطل، پیروزی از آن حق مداران است.
وی با اشاره به ساختار جهادی و هوش و ذكاوت بالای ایرانیان گفت كه در طول سنوات گذشته در میدان آموزش و سازندگی و ابتكارات، ایرانی ها این هوشمندی خود را بروز كرده و نشان داده اند كه كاملا آماده هستند.
به گفته وی، دولت و ملت ایران دارای شجاعت كافی و ذكاوت لازم برای مقابله با شرایط سخت هستند.
وی یكی دیگر از عناصر قدرت ایران را اقتصادی مقاومتی ذكر كرد و گفت كه آمریكا و رژیم صهیونیستی به جدا كردن ملت ها از منابع قدرت شان عادت كرده اما جمهوری اسلامی ایران با تكیه بر اقتصاد مقاومتی توانسته است كه از این تنگنا عبور كند.
وی ادامه داد كه جمهوری اسلامی ایران توانسته است به خودكفایی و پیشرفت علمی رسیده و خود را در برابر دشمنان مصونیت ببخشد.
وی در پاسخ این سوال كه چرا ائتلاف نظامی سعودی - آمریكایی بعد از گذشت 4 سال هنوز از تحقق پیروزی در یمن عاجز است، گفت كه یمن در برابر همه این فشار به نوعی مصونیت داخلی پیدا كرده است.
وی با اشاره به عنایت ویژه الهی به یمن افزود كه ایمان راسخ به خداوند، یكی از عناصر قدرت مردم یمن است تا جایی كه حتی حضرت رسول اكرم (ص) به ایمان و حكمت اهل یمن اشاره كرده است.
القبطی تاكید كرد كه تا وقتی ایمان به خداوند در یمن است نباید از غیر خدا ترس داشت اما بسیاری از ملت ها بدون اینكه وارد جنگ شوند به واسطه ترسی كه دارند، جنگ را پیشاپیش می بازند.
وی ادامه داد كه بسیاری از كشورها در جنگ یمن آلوده شده اند و به رغم دارایی های فراوان و قدرت رسانه ای و تسلیحاتی كه در این جنگ به كار گرفته اند و از زمین و دریا و آسمان یمن را محاصره كرده اند اما ملت یمن با ایمان راسخ، عزت نفس و روحیه ایثارگری كه دارد، تاكنون پیروز این میدان بوده است.
وی تاكید كرد كه جبهه بندی حق و باطل كاملا مشخص شده و امروز می بینیم كه صهیونیسم و غرب خصلت شرارت و تجاوزگری را در سراسر جهان نشر داده اند.
نماینده انصار الله یمن در عراق خاطرنشان ساخت كه جبهه باطل مداران تحمل حق مداران را ندارند و می خواهند یمن، ایران و عراق و دیگر ملت های مسلمان و مظلوم را از بین ببرند اما نمی دانند كه اراده خداوند و ملت ها قوی تر است.
خاورم *6*353*380*

سرخط اخبار جهان