۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۸:۳۰
کد خبر: 83317264
T T
۰ نفر

پروین: از قهرمانی پرسپولیس كیف كردم

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۸:۳۰
کد خبر: 83317264
پروین: از قهرمانی پرسپولیس كیف كردم

تهران- ایرنا- پیشكسوت پرسپولیس گفت: این قهرمانی مبارك پرسپولیس باشد، واقعا از قهرمانی تیم محبوبم كیف كردم و هر چه قدر از خوشحالی ام بگویم كم گفته ام.

«علی پروین» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: این قهرمانی مبارك پرسپولیس باشد، واقعا از قهرمانی تیم محبوبم كیف كردم و هر چه قدر از خوشحالی ام بگویم كم است.
وی افزود: من ذره ای برای این مسابقه استرس نداشتم چرا كه می دانستم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می شود و این موضوع را از هفته ها پیش اعلام كرده بودم.
سرمربی اسبق پرسپولیس خاطرنشان كرد: این قهرمانی شایسته پرسپولیس بود و به آن چه لیاقت و استحقاقش را داشتند رسیدند. قهرمانی در سه سال پیاپی كار هر تیمی نیست و قرمزپوشان پایتخت توانستند قدرتشان را به فوتبال ایران دیكته كنند.
پروین تصریح كرد: برانكو مربی بزرگی است و برایش احترام زیادی قائل هستم. او با توانمندی های فنی كه دارد افتخارات بزرگی را برای پرسپولیس به ارمغان آورده است و امیدوارم سال های سال به فعالیتش در این تیم ادامه بدهد و هر سال تیمش را قهرمان كند.
وی ادامه داد: بازیكنان پرسپولیس در بازی برابر پارس جنوبی جم مرد و مردانه جنگیدند و شاهد این تیم بودیم كه هر بازیكن حریف صاحب توپ می شد چهار بازیكن به سمت او می رفتند تا فرصتی برای عرض اندام پیدا نكند.
پیشكسوت پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس در جام حذفی بازی سختی را برابر سپاهان اصفهان پیش رو دارد اما امیدوارم با غلبه براین تیم، راهی فینال شود و بتواند در این رقابت ها نیز به مقام قهرمانی برسد. فقط حیف شد كه تیم شایسته برانكو با بدشانسی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.
ورزشی**م.ت**9118**
۰ نفر