۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۴۰
کد خبر: 83307593
T T
۰ نفر
سرمایه‌گذاری و بهبود كسب وكارهای نوپای دیجیتال محقق شد

تهران- ایرنا- بسترسرمایه‌گذاری و بهبود وضعیت كسب و كارهای نوپا در حوزه اقتصاد دیجیتال در راستای ایجاد امكان كارآفرینی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود از سوی ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال فراهم شد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه علمی ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد در راستای ارتقای تعامل كارآفرینان، دانشجویان و دانش‌آموختگان با صاحبان صنایع و اجرای سیاست‌های حمایتی و اشتغال‌زایی بستر سرمایه‌گذاری و بهبود وضعیت كسب‌وكارهای نوپا را فراهم كند.
این ستاد در زمینه توسعه زیست‌بوم كارآفرینی و ایجاد فرصت‌های تعامل و همكاری بخش صنعت و بازرگانی كشور با صاحبان ایده‌های نوآورانه از طریق تشكیل شركت‌های نوپا و توسعه‌دهنده كارآفرینی با گروه پیشگامان كارآفرینی كارن به‌عنوان سامانه تأمین مالی همكاری می‌كند.
به همین منظور میان ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بخش خصوصی تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد.
موضوع این تفاهم‌نامه، همكاری مستمر طرفین در راستای ایجاد امكان كارآفرینی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود سرمایه‌گذاری و بهبود وضعیت كسب‌وكارهای نوپا و رونق زیست‌بوم كارآفرینی و ایجاد ارتباط سازنده میان بخش صنعت و كسب‌وكارهای نوپا در سطح كشور از طریق سامانه تأمین مالی كارن كراد است.
در راستای انعقاد این تفاهم‌نامه این ستاد باید در زمینه ترویج و معرفی همكاری مشترك طرفین به كارآفرینان، صنایع، شركت‌ها و مؤسسات وابسته و مرتبط با خود و به شبكه ارتباطی گسترده اعضای اقتصاد دیجیتال اقدامات لازم را اتخاذ كند و زمینه‌های دسترسی سامانه تأمین مالی به آن‌ها و نیز معرفی این سامانه و خدمات آن به آنان را فراهم كند.
علمی ** 9340** 1055
۰ نفر