۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۹:۴۴
کد خبر: 83295742
T T
۰ نفر

پيام تسليت امام جمعه كرج درپي شهادت طلبه همداني

۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۹:۴۴
کد خبر: 83295742
پيام تسليت امام جمعه كرج درپي شهادت  طلبه همداني

كرج - ايرنا - نماينده ولي‌فقيه در استان البرز و امام‌جمعه كرج در پيامي شهادت روحاني همداني را توسط اراذل‌ و اوباش تسليت گفت.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از روابط عمومي دفتر نماينده ولي‌فقيه در استان البرز در پيام آيت‌الله حسيني همداني آمده است: (كساني كه ظلم كردند) به ‌زودي ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺩﺍﻧﺴﺖ ﻛﻪ ﺑﻪ ﭼﻪ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﮔﺎﻫﻲ بازخواهند ﮔﺸﺖ؟ خبر شهادت مظلومانه «حجت‌الاسلام‌ والمسلمين مصطفي قاسمي «ره » سبب تأثر و تألم شد.
تاريخ پر معنويت و مشعشع روحانيت شيعه پر است از ايثار، مجاهدت و شهادت. هر جا و هر وقت خطري متوجه اسلام و مسلمين در اقصي نقاط عالم شده است روحانيت با تمام قدرت اقدام به انجام‌ وظيفه كرده و در راه حمايت و دفاع از كيان دين و عزت مردم خطرپذير بوده بدون كوتاهي و عقب‌نشيني در اين مسير شهداي گرانقدري را تقديم كرده است‌. امروز كه اهريمنان و خناثان با تمام توان دين و فرهنگ ناب اسلام و تشيع را در فضاي مجازي هدف قرار داده و هر نوع آلودگي، ابتدال و شبهه را نشر مي‌دهند بر مسئولان مربوطه لازم است كه هرچه سريع‌ تر نسبت به كنترل و هدايت آن اقدام كنند و نگذارند اتفاقات تأسف ‌بار تكرار شود.
اينجانب شهادت مظلومانه روحاني بزرگوار جناب حجت‌الاسلام‌ والمسلمين مصطفي قاسمي را به حوزه علميه همدان و خانواده محترم، فرزندان، دوستان و هم‌سنگران شهيد تبريك و تسليت عرض نموده براي ايشان علو درجه و رفعت مقام و بازماندگان صبر و اجر از حضرت حق خواستارم.
8029

سرخط اخبار استان‌ها