۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۵۴
کد خبر: 83292637
T T
۰ نفر
وزیر راه: خلبانان نقش مؤثری در پیشرفت صنعت هوانوردی داشته‌اند

تهران- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی گفت: خلبانان نقش مؤثری در پیشبرد اهداف و همچنین پیشرفت صنعت هوانوردی كشورمان داشته‌اند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «محمد اسلامی» در پیام تبریكی، ششم اردیبهشت‌ماه؛ 26 آوریل روز جهانی خلبان را به همه خلبانان كشور تبریك گفت.
وی در این پیام نوشت: «این روز فرصتی است گران‌بها تا از زحمات شبانه‌روزی خلبانان كه نقش مؤثری در پیشبرد اهداف و همچنین پیشرفت صنعت هوانوردی كشورمان داشته‌اند، تقدیر و تشكر شود. بی‌شك بهره‌مندی از حضور و تخصص و تعهد بی‌مثال این عزیزان كه با خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در پهنه بی‌كران آسمان، برگ زرینی به كتاب سرشار از افتخار صنعت هواپیمایی كشورمان می‌افزایند، مایه مباهات است.
امروز روز جهانی انسان‌هایی است كه با استعانت از الطاف الهی، صدها كیلومتر سریع‌تر از مقتدرترین پرندگان خلقتش در آسمان نیلگون به پرواز درمی‌آیند و این روز فرصتی است گران‌بها تا از زحمات شبانه‌روزی خلبانان كه نقش مؤثری در پیشبرد اهداف و همچنین پیشرفت صنعت هوانوردی كشورمان داشته‌اند، تقدیر و تشكر شود».
«سیاوش امیرمكری» رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز در پیامی ۲۶ آوریل روز جهانی خلبان را تبریك گفت.
وی در پیام خود آورده است: خلبانان ایرانی رادمردانی عاشق و ایثارگرانی بی‌ادعا هستند كه با اتكا بر ایمان، دانش و تخصص خویش ضمن غلبه بر سختی‌های وافر شغلی و تحریم‌های ظالمانه صنعت هوائی روح زندگی را در شریان‌های ارتباط هوایی جاری ساخته‌اند.
اقتصام**2078** 1055
۰ نفر