۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۲۴
کد خبر: 83287157
T T
۰ نفر
كارگاه استراتژی های كارآفرینی در امیر كبیر برگزار می شود

تهران-ایرنا- كارگاه اثر استراتژی های كارآفرینی بر توسعه شركت های كوچك و متوسط با همكاری كانون همگرایی رویكردهای بین‌المللی امیركبیر (كهربا) به‌ عنوان شبكه علمی بین‌المللی همكار مركز تحقیقات و اطلاع ‌رسانی اتاق اسلامی (ICRIC) از 10 اردیبهشت ماه و به مدت دو روز برگزار می شود.

به گزارش روز دو شنبه ایرنا، این كارگاه با هدف گامی در راستای تحقق اهداف پروژه زنجیره شركت های كوچك و متوسط كشورهای اسلامی و آگاهی رسانی فعالان اقتصادی كشور و علاقمندان حوزه های مربوطه نسبت به مباحث نوین تجاری و اقتصادی و رویكردهای به روز دنیا برگزار می شود.
در این كارگاه موضوعاتی چون ویژگی های كارآفرینی، نقش زنان در كارآفرینی، معرفی خدمات مركز جوانان كشورهای اسلامی، استفاده از تجربیات سازمان توسعه شركت های كوچك و متوسط كشور تركیه، استراتژی های ورود به بازار و جهانی شدن، سیاست و قوانین كشور در حمایت از كسب و كار های كوچك و متوسط، استراتژی های بازگشت و نوآوری و نحوه تامین مالی كسب و كارهای كوچك و متوسط ارائه می شود.
در این كارگاه اساتید برجسته مركز آموزش، تحقیقات آماری، اقتصادی و اجتماعی كشورهای اسلامی (SESRIC)، مركز تحقیقات و اطلاع رسانی اتاق اسلامی (ICRIC )، انجمن جوانان كشورهای اسلامی (ICFY)، سازمان توسعه شركت های كوچك و متوسط كشور تركیه (KOSGB) و دانشگاه لایپزیك حضور دارند.
دانشگاه صنعتی امیركبیر در راستای توسعه و فناوری كشور با توجه به سیاست‌های گسترش همكاری‌های بین‌المللی در حوزه علم و فناوری، معاونت امور بین‌الملل و به ‌صورت خاص مدیریت همكاری‌های علمی و بین‌المللی، سلسله اقداماتی را در راستای افزایش شهرت بین‌المللی دانشگاه و همچنین حمایت از توسعه برنامه‌های پژوهش محور و آموزشی اساتید و دانشجویان در راستای گسترش روابط علمی و بین‌المللی دانشگاه در قالب كانون كهربا در نظر گرفته است.
شركت در این كارگاه رایگان است و در پایان دوره به شركت كنندگان گواهی اعطا می شودهمچنین متقاضیان برای ثبت نام در این كارگاه باید به نشانی الكترونیكی https://bit.ly/2IFutl1 مراجعه كنند.
**9465**1601**

سرخط اخبار علم و آموزش