مدیرعامل پُست: ارزیابی‌های مستمر در بهبود کیفیت خدمات مؤثر است

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت ملی پست ایران بر اهمیت ارزیابی‌های مستمر و مستندسازی اطلاعات در راستای بهبود کیفیت خدمات تأکید کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از شرکت ملی پست، «حسین نعمتی» در جلسه افتتاحیه ارزیابی شاخص‌ها و معیارهای مربوط به جایزه ملی کیفیت در حوزه پست پیشتاز گفت: با توجه به گستردگی شرکت ملی پست در سطح کشور و وجود 17 هزار دفتر ICT روستایی و شهری، 1400 دفتر پستی دولتی، بیش از 12 هزار نیروی استخدامی رسمی، پیمانی و قراردادی، دو هزار نیروی شرکتی و 14 هزار پیمانکار در بخش‌های توزیع به‌ویژه در مناطق کم‌ برخوردار، جمع‌آوری اطلاعات بسیار دشوار است و از همین رو مستندسازی اطلاعات و ارزیابی‌های مستمر، منجر به بهبود کیفیت خدمات خواهد شد.
بر اساس این گزارش و طبق برنامه زمان‌بندی، این دوره از ارزیابی‌ها طی دو روز انجام خواهد شد که در روز نخست ارزیابان در قالب دو تیم پس از جلسه افتتاحیه با حضور در ساختمان‌های معاونت فنی و بازرگانی و معاونت برنامه‌ریزی به بررسی مستندات و داده‌های ارائه‌شده از سوی پست می‌پردازند.
در روز دوم نیز یکی از تیم‌های ارزیابی با حضور در ساختمان معاونت برنامه‌ریزی، معیارهای مرتبط با اداره کل تأمین، نگهداری و پشتیبانی، اداره کل مهندسی عملیات پستی، اداره کل امور مالی، دفتر طرح، برنامه و بودجه را بررسی خواهد کرد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه گفت: تیم دوم نیز در ساختمان معاونت فناوری و معاونت فنی و بازرگانی به بررسی معیارهای مرتبط با اداره کل نرم‌افزار و توسعه سرویس‌های الکترونیکی، اداره کل توسعه زیرساخت و امنیت شبکه، اداره کل حراست و امنیت پستی، دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان، دفتر مدیریت عملکرد و اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار خواهند پرداخت.
در بعدازظهر روز دوم نیز برنامه ارزیابی جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ساختمان مرکزی پست و با حضور هر دو تیم از ارزیابان، مدیران و مسئولان مربوطه ادامه داشته و پس از جمع‌بندی نهایی مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.
علمی**9207** 1055

انتهای پیام /*

ارسال دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه از فرم پایین صفحه استفاده کنید
فرستنده *
پست الکترونیک
کد امنیتی
ارسال یادداشت ارسال