۲۴ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۰۱
کد خبر: 83276626
T T
۰ نفر
نخستين دوره مربيگري بين المللي تيراندازي با كمان برگزار مي شود

تهران- ايرنا- دبير فدراسيون تيراندازي با كمان گفت: براي نخستين بار دوره مربيگري بين المللي درجه 2 با مدرسي «پاسكال كولماير» از فدراسيون جهاني از دوشنبه (26 فروردين ماه) در شهرستان همدان آغاز مي شود.

بهزاد پاكزاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اعلام اين خبر افزود: كولماير رئيس كميته استعداديابي فدراسيون جهاني تيراندازي با كمان و مدرس بين المللي اين رشته است و فردا پس از ورود به تهران، راهي همدان خواهد شد.
وي اضافه كرد: دوره مربيگري درجه 2 تيراندازي با كمان، به مدت پنج روز با حضور 22 مربي از سراسر كشور برگزار مي شود و بلافاصله دوره آموزش مدرسان تيراندازي با كمان با حضور 30 مدرس با ارتقا درجه 2 به يك برگزار خواهد شد كه 30 مدرس داخلي در آن حضور دارند.
مربي سابق تيم ملي تيراندازي با كمان در رشته كامپوند گفت: هدف ما ارتقا سطح مربيگري داخلي است تا به جاي اينكه به آوردن مربي خارجي فكر كنيم كه هزينه سنگيني را به فدراسيون و در مجموع ورزش كشور تحميل مي كند، سطح مربيان داخلي افزايش يابد تا ضمن فعاليت بيشتر در سطح استعداديابي و رده پايه از حضور مربيان خارجي بي نياز شويم.
پاكزاد افزود: از اين پس برگزاري كارگاه هاي آموزش مربيگري، سمينارها و دوره هاي مربيگري از ديگر اهداف فدراسيون براي دعوت مدرسان بين المللي به كشور است و اميدواريم بارها تكرار شود.
دبير فدراسيون تيراندازي با كمان در ادامه به آغاز دور جديد تمرينات تيم ملي رشته كامپوند اشاره كرد و گفت: اين تمرينات از فردا (يكشنبه) با حضور چهار كماندار اعزامي به جام جهاني شانگهاي آغاز مي شود و تا 31 همين ماه ادامه دارد.
به گفته وي در اين اردو اسماعيل عبادي، نيما محبوبي ، محمد صالح پاليزيان و ويدا حليميان حضور دارند.
دومين مرحله جام جهاي تيراندازي با كمان نيمه هاي ارديبهشت در چين آغاز مي شود. نخستين مرحله اين رقابت ها فروردين ماه در كلمبيا برگزار شد اما تيم ملي ايران به دلايل عديده از جمله مشكلات اقتصادي به اين رقابت ها اعزام نشد.
ورزشي**1828**9129
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش