۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۲۱:۲۸
کد خبر: 83231397
T T
۰ نفر
وزير كشور: هيچ گونه نگراني در تامين كالاهاي اساسي نداريم

تهران - ايرنا - وزير كشور و رييس ستاد اطلاع رساني و تبليغات اقتصادي كشور گفت: هيچ گونه نگراني در تامين كالاهاي اساسي مثل روغن، شكر و برنج نداريم.

'عبدالرضا رحماني فضلي' شامگاه دوشنبه پس از پايان شانزدهمين جلسه ستاد اطلاع رساني و تبليغات اقتصادي كشور در محل وزارت كشور در جمع خبرنگاران افزود: در اين جلسه تنظيم كالا براي ايام عيد تصميم گيري شد و گزارشي از استان ها در جلسه مطرح و قرار شد در فرصت باقي مانده همه مواردي را كه پيش بيني شده بود به صورت صددرصد در استان ها تامين بشود.
رحماني فضلي اظهار داشت: بيش از 95 درصد كالاهاي اساسي تامين شده است كه بقيه نيز تامين خواهد شد.
وي به برخي نگراني هاي ايجاد شده در جامعه اشاره كرد و افزود: در اين جلسه همه تاكيد داشتند بر اين كه تامين كالاهاي اساسي را با جديت پيگيري كنند. گزارشي كه جهاد كشاورزي از وضعيت شكر داشت هم موجودي انبارها و شكري كه الان در هفت تپه توليد مي شود به بازار مي آيد و هم ميزان شكري كه خريداري شده در مسير انتقال به ايران است همه نشان از اين است هيچ گونه نگراني در تامين كالاهاي اساسي مثل روغن، شكر و برنج نداريم.
وزير كشور خاطرنشان كرد: البته براي سال 98 پيش بيني هاي لازم انجام شده است و نبايد تحت تاثير القائات ، به برخي شايعه ها دامن زده شود.
رحماني فضلي تصريح كرد: تصميماتي كه در اين جلسه در رابطه با تلفن همراه صورت گرفت اطمينان داديم كه موضوع تلفن همراه و رجيستري كردن و بحث ثبت ضبط كالاهايي كه وارد كشور مي شوند، بايد تابع مقررات باشد.
وي تاكيد كرد: بايد به همه كساني كه در اين امر فعال هستند پيش تر ابلاغ قوانين و مقررات را اعلام بكنيم و زمان بدهيم در موعد زماني همه پيش بيني هاي لازم را انجام بدهند كه دچار مشكل نشوند.
رييس ستاد اطلاع رساني و تبليغات اقتصادي كشور گفت: تصميم گرفته شد كه ازسوي وزارت اقتصاد و دارايي و وزارت صنعت،معدن و تجارت فرصت داده بشود تا در آن فرصت همه كساني كه در اين امر فعال هستند بتوانند تصميمات خودشان را نهايي كند و ما هم مقدمات را فراهم كنيم و همه بايد قانون را اجرا كنيم زيرا تبعيت از قانون و مقررات به نفع همه است.
رحماني فضلي افزود: در اين جلسه با تاكيد بر مجدد تامين مايحتاج ايام عيد نوروز به ويژه براي استان ها يا شهرستان هايي كه زائر يا مسافر دارند به صورت ويژه بايد ديده بشوند تا كساني كه به مسافرت مي روند دچار مشكل نشوند.
شبك**سيام**1751**1392
۰ نفر