۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۱۲
کد خبر: 83197532
T T
۰ نفر
سخنگوی كمیسیون كشاورزی: قیمت گوشت قرمز بزودی اعلام می شود

تهران- ایرنا- سخنگوی كمیسیون كشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت گوشت قرمز پس از بررسی طی یك هفته به این كمیسیون اعلام می شود.

به گزارش ایرنا از خانه ملت، نورمحمد تربتی نژاد افزود : با توجه به محاسبات، قیمت هر كیلو گوشت قرمز برای مصرف كننده نباید بیش از 60 تا 65 هزارتومان باشد.
وی درباره نشست امروز (دوشنبه) كمیسیون كشاورزی مجلس گفت: جلسه با موضوع گزارش سازمان حمایت از تولیدكنندگان و مصرف كنندگان و سازمان تعزیرات حكومتی در خصوص نحوه قیمت گذاری، پایش و نحوه نظارت و كنترل قیمت كالاهای اساسی و وارداتی با ارز دولتی برگزار شد.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه نمایندگانی از سازمان حمایت از تولیدكنندگان و مصرف كنندگان و سازمان تعزیرات حكومتی در نشست امروز حضور داشتند، تصریح كرد: مشكلات افزایش قیمت گوشت قرمز، نوسانات و افزایش قیمت ارز، قاچاق دام زنده، ضعف نظارت در توزیع، ضعف سیستم توزیع و افزایش هزینه تولید وعدم حمایت از تولید كننده در قیمت گذاری واقعی از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.
تربتی نژاد با بیان اینكه كمبودی در زمینه كالاهای اساسی در داخل وجود ندارد، ادامه داد: بعنوان مثال نیاز به گوشت قرمز در سال جاری در داخل حدود 960 هزار تن بوده كه تاكنون حدود 850 هزارتن در داخل تولید و بیش از 110 هزارتن وارد شده است.
شبس**سیام*ا.ع* 1917

سرخط اخبار سیاست