۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۹:۴۴
کد خبر: 83184657
T T
۰ نفر

400 هزار واحد مسكونی در كشور احداث می شود

۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۹:۴۴
کد خبر: 83184657
400 هزار واحد مسكونی در كشور احداث می شود

كرمان - ایرنا - سرپرست سازمان ملی زمین و مسكن از ساخت 400 هزار واحد مسكونی تا 2 سال آینده در كشور خبر داد.

به گزارش ایرنا، علی نبیان روز شنبه بعد از بازدید از طرحهای مسكن مهر سیرجان در نشست بررسی مشكلات انبوه سازان تعاونی مسكن این شهرستان افزود: 200 هزار واحد مسكونی در شهرهای جدید و از این تعداد 100 هزار واحد توسط بنیاد مسكن و 100 هزار واحد مسكونی نیز توسط شركت های بازآفرین ساخته می شود.
وی اظهار داشت: رفع مشكلات واحدهای مسكن مهر و ساماندهی برای استفاده از این واحدها در دستور كار قرار دارد و مسكن مهر شهرهای بالای 25 هزار خانوار كه فاقد مشكلات حقوقی است در موارد اولویت و نیاز مورد استفاده قرار می گیرد.
وی افزود: با توجه به موقعیت شهرستان سیرجان تفاهمنامه واگذاری زمین برای ساخت مسكن در دستور كار قرار گرفت و با پیگیری های لازم زمین مورد نیاز برای انبوه سازان و تعاونی های مسكن در اختیار قرار می گیرد.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی 10 هزار واحد مسكونی جدید در این شهرستان ساخته می شود.
شهباز حسن پور افزود: مشكل زمین مجموعه شهرك برق سیرجان مرتفع و در این سفر به سیرجان مشكل اسناد خانه های مسكونی منطقه مكی آباد نیز حل و فصل شد.
وی اظهار داشت: پاسخگویی دولت در رفع مشكل مسكن مطلوب است و سیرجانی های فاقد مسكن با مراجعه به اداره زمین شهری و بنیاد مسكن در خصوص تامین مسكن خود اقدام كنند.
حسن پور افزود: زمین ساخت چهار كلانتری شهرك های اطراف شهر سیرجان تامین می شود.
3029/7435 /1596
۰ نفر