33 ميليارد تومان براي پيشگيري از اعتياد اختصاص يافت

تهران- ايرنا- مديركل فرهنگي و پيشگيري ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: اعتبارات حوزه پيشگيري از اعتياد كم است و 33 ميليارد تومان به اين حوزه اختصاص يافته است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، عارف وهاب زاده روز يكشنبه در آيين افتتاح طرح پيشگيري اوليه از اعتياد در مناطق آسيب خيز كشور، با اشاره به اهميت رويكرد اجتماعي در مقابله با اعتياد ادامه داد: مشاركت مردم در پيشگيري از اعتياد بسيار حائز اهميت است. اما خيرين كمتر در حوزه پيشگيري از اعتياد وارد مي شوند.
مديركل فرهنگي و پيشگيري ستاد مبارزه با مواد مخدر در بخش ديگري از سخنان خود به اهميت مهارت هاي فرزندپروري اشاره كرد و گفت: فرزندپروري در دنيا بالاترين رتبه (چهار ستاره) را در استانداردهاي پيشگيري از اعتياد دارد. اين در حالي است كه متاسفانه در برخي خانواده ها، آموزش هاي فرزندپروري بسيار پايين است.
وي تصريح كرد: البته موضوع فرزندپروري در كشور ما نيز متولي خاصي ندارد و هر كسي براي خودش صاحب سبك است و برنامه‌هايي اجرا مي كند.
وهاب زاده با بيان اينكه ستاد مبارزه با مواد مخدر از طرح هاي نو و خلاقانه حمايت مي كند، ادامه داد: بسته هاي آموزشي خانواده در كشور استانداردسازي شده و به صورت بسته واحد در اختيار استان ها قرار گرفته است.
اجتمام**9185*1834
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه