۲۲ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۱۰
کد خبر: 83167483
T T
۰ نفر
331 نفر از عاملان تيراندازي غيرمجاز در خوزستان دستگير شدند

اهواز - ايرنا - فرمانده انتظامي خوزستان گفت: 331 نفر از عاملان تيراندازي هاي غيرمجاز و دارندگان سلاح در خوزستان دستگير و 400 قبضه سلاح از آنها كشف و ضبط شد.

به گزارشروز شنبه ايرنا به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار حيدرعباس زاده با تاكيد بر برخورد قاطعانه پليس با دارندگان سلاح هاي غيرمجاز و عاملان تيراندازي بيان كرد:در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي از ابتداي دي جاري تاكنون 2 طرح پنج روزه برخورد با عاملان تيراندازي و دارندگان سلاح هاي غيرمجاز در خوزستان اجرا شد.
وي افزود: پليس اطلاعات و امنيت عمومي با همكاري ساير يگان‌هاي انتظامي با تلاش مستمر در سطح خوزستان در اين مدت، تعداد 331 نفر از عاملان تيراندازي و دارندگان سلاح غيرمجاز را شناسايي و دستگير كردند.
سردارعباس زاده ادامه داد: در اين 400 قبضه سلاح غيرمجاز شامل 54 قبضه جنگي و 347 قبضه شكاري، 9 هزار و 428 فشنگ به همراه 45 خشاب مربوطه و هشت نارنجك جنگي غيرمجاز كشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامي خوزستان گفت: نيروي انتظامي با بكارگيري توان عملياتي و انتظامي خود براي تامين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي كند و اميد است شهروندان گرامي نيز براي جلوگيري از تيراندازي هاي غيرمجاز هرگونه موارد مشكوك را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
در آذر امسال نيز 104 قبضه اسلحه غير مجاز در عمليات پليس درچهار روز در خوزستان كشف و 100نفر در اين رابطه دستگير شدند.
7152/ 6037

سرخط اخبار استان‌ها