۲۰ دی ۱۳۹۷، ۲۰:۵۸
کد خبر: 83166234
T T
۰ نفر
چهل ساله شدن انقلاب نشان از ناكامی توطئه های دشمن دارد

قزوین - ایرنا - معاون اجتماعی و فرهنگی سپاه پاسداران گفت: رسیدن انقلاب اسلامی به چهل سالگی خود ناكامی توطئه های دشمن در طی این سال ها برای از بین بردن انقلاب و نظام ما را نشان می دهد.

به گزارش ایرنا، سردار پاسدار محمدرضا نقدی پنجشنبه شب در اجتماع بزرگ مردم قزوین به مناسبت چهل سالگی انقلاب در مسجد امام خمینی (ره) قزوین افزود: دشمن می خواهد به مردم ایران القاء كند كه در حوزه اقتصادی و معیشتی به بن بست رسیده اند، اما هنوز از این موضوع غافل است كه پیروزی در هر شكل با انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.
وی اضافه كرد: انقلاب اسلامی ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی خود قرار دارد و دستاوردهای ما طی 40 سال گذشته همواره ثابت كرده كه نظام استكباری و سرمایه داری نتوانسته كوچكترین مانعی در مسیر توسعه و اعتلای نظام ما ایجاد كند.
سردار نقدی با بیان اینكه انقلاب اسلامی همیشه به تنهایی از پس مشكلات خود برآمده است، تصریح كرد: انقلاب همواره از ابتدای پیروزی خود تاكنون تنها و یك تنه در مقابل هجمه های دشمن كه در راس آنها آمریكا و اسرائیل جنایتكار قرار دارد، ایستادگی كرده است.
معاون اجتماعی و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شرایطی كه موجب سرنگونی رژیم طاغوت شد، گفت: نباید فراموش كنیم انقلاب ما با اینكه تمام نیروهای پلیس، ساواك،رسانه و استكبار جهانی با محمدرضا شاه همراه بودند با هدایت های امام (ره) و پیروی مردم از ایشان پیروز میدان شد.
وی به شهدای ترور انقلاب اسلامی اشاره كرد و یاد و خاطره آنان را گرامی داشت و گفت: بعد از انقلاب اسلامی، گروهك های ضد انقلاب از جمله لیبرالیست ها، كمونیست ها و حتی سطلنت طلب ها 17 هزار ایرانی را به شهادت رساندند و هدفشان براندازی انقلاب اسلامی بود، اما باز هم جریان انقلاب از این بحران ها عبور كرد و پیروز باقی ماند.
این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود با تشریح اوضاع جنگ در دهه 60، اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای پایش و رصد تحركات دشمن به تاسیس وزارت اطلاعات اقدام كرد، اما این سازمان در آن دوران حتی چند نیروی اطلاعاتی با تجربه نداشت و همه جوان و دانشجو تحت فرماندهی محسن رضایی بودند كه توانستند از حریم انقلاب اسلامی دفاع كنند.
سردار نقدی به توانمندی های ایران در حوزه انرژی، نیروی انسانی، علم و فناوری و نقدینگی مالی اشاره كرد و اظهار داشت: كشور ما با داشتن بنزین، گاز، معادن مس، روی، تیتانیوم و فناوری علوم هسته ای و داشتن سلاح های پیشرفته دفاعی و نظامی مقام بالایی در منطقه دارد و دشمن از این ظرفیت ها می ترسد.
معاون اجتماعی و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود مشكلات اخیر معیشتی در كشور را ناشی از نقدینگی های سرگردان دانست و گفت: وجود یك هزار و 700 میلیارد تومان نقدینگی سرگردان در دست مردم كه گاها در بازار سكه و ارز روانه می شود، تعادل اقتصادی جامعه را برهم زده و لازم است كه در این حوزه شاهد تحرك مدیریت اجرایی كشور باشیم.
سردار نقدی با بیان اینكه مشكلات اقتصادی ما را از دستاوردهای انقلاب غافل نمی كند، خاطرنشان كرد: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه تحریم ها و هجمه های دشمن، در مسیر بالندگی و سربلندی قرار دارد و ما در مقایسه با كشورهای غربی همواره به نسبت 40 سال پیش با رشد عظیمی روبرو بوده و هستیم كه نباید این مساله مورد بی توجهی قرار بگیرد.
معاون اجتماعی و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان كرد: راه حل برون از مشكلات اقتصادی و مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن بازگشت به مسیر انقلابی است.
وی در پایان یادآور شد: رمز پیروزی كشور نام مقدس انقلاب اسلامی است و همواره در راه نظام و انقلاب و ولایت فقیه بودن می تواند ما را گزند همه تهدیدات مصون نگه دارد.
9925*3013
۰ نفر