۱۶ دی ۱۳۹۷، ۲۰:۵۶
کد خبر: 83161113
T T
۰ نفر

موسسه فرهنگی مطبوعاتی نشرآوران حسابرسی شد

۱۶ دی ۱۳۹۷، ۲۰:۵۶
کد خبر: 83161113
موسسه فرهنگی مطبوعاتی نشرآوران حسابرسی شد

تهران - ایرنا - گزارش حسابرسی موسسه فرهنگی مطبوعاتی نشرآوران وابسته به معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ١٣٩٦ منتشر شد.

روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یكشنبه شب اعلام كرد: گزارش حسابرسی موسسه فرهنگی مطبوعاتی نشرآوران در سال ١٣٩٦ در راستا و ادامه شفاف سازی عملكردها و اقدامات این وزارتخانه و زیر مجموعه های آن انجام شد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ، موسسه فرهنگی مطبوعاتی نشرآوران در سال 1368 با هدف ارائه خدمات به حوزه مطبوعات و رسانه‌های كشور ایجاد شده است؛ به‌طوریكه به‌عنوان یك موسسه فرهنگی مطبوعاتی در بخش اجرایی و خدمات پشتیبانی به معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مراكز متقاضی، همكاری كرده است.
تهیه و توزیع ملزومات چاپ نشریات، كاغذ، مركب، تجهیزات فنی ، طراحی و برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاریها و سایر نمایشگاه‌های فرهنگی و تخصصی ، برگزاری جشنواره سراسری مطبوعات و جشنواره‌های تخصصی
تهیه، واردات و توزیع نشریات و كتب خارجی مجاز با هماهنگی اداره كل رسانه‌های خارجی معاونت مطبوعاتی ، اعزام و پذیرش هیأت‌های رسانه‌ای به داخل و خارج از كشور و پشتیبانی مربوط در این بخش ، طراحی و اجرای طرحهای حمایتی مربوط به بخش مطبوعات و رسانه‌های كشور ، ارائه خدمات پشتیبانی در بخش فناوری نرم‌افزاری و مشاركت در برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی حوزه مطبوعات، ارتباطات و رسانه با سایر مراكز مرتبط از رئوس وظایف این موسسه است.
گزارش حسابرسی موسسه فرهنگی مطبوعاتی نشرآوران براساس گزارش های حسابرسی مستقل به انضمام صورت های و یادداشت های توضیحی برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1396 انجام گرفته است.
لیست و جداول همراه با دیگر جزئیات این حسابرسی و مجمع عمومی هم اكنون در سایت معاونت مطبوعاتی به نشانی https://press.farhang.gov.ir قابل مشاهده است.
فراهنگ ** 1355 ** 1418
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ