۱۳ دی ۱۳۹۷، ۲۱:۱۷
کد خبر: 83157958
T T
۰ نفر

داعش نتیجه 30 سال پژوهش دشمن است

۱۳ دی ۱۳۹۷، ۲۱:۱۷
کد خبر: 83157958
داعش نتیجه 30 سال پژوهش دشمن است

بیرجند - ایرنا - راوی دفاع مقدس، داعش را نتیجه 30 سال پژوهش دشمن دانست و گفت: می خواستند برای انقلاب شكوهمند اسلامی مشكل ایجاد كنند اما خداوند در همه عرصه ها پشت این انقلاب است.

به گزارش ایرنا حسین یكتا پنجشنبه شب در گردهمایی فعالان فرهنگی خراسان جنوبی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند افزود: كار دشمن تمام است و این حرف را به دلیل سنت الهی، تجربه 40 ساله و سخنان مقام معظم رهبری می گویم، از پس لرزه های چند صد ریشتری دشمن تنها كمتر از 2 دهم آن وارد كشور ما می شود.
وی گفت: دشمن حتی روایت های ائمه ما را مطالعه كرده و یهودی ها كسانی هستند كه سال ها پژوهش و داعش را ایجاد كردند و مقابل ما قرار دادند.
راوی دفاع مقدس بیان كرد: آمریكایی ها به این باور رسیده اند كه هرچه امام خمینی (ره) فرمودند انجام شد و هرچه مقام معظم رهبری می گویند هم انجام می شود و این یك معادله برای دشمن شده است.
وی افزود: امام راحل فرمودند كه انقلاب اسلامی ایران مقدمه ظهور حضرت ولی عصر (عج) است و این عشق به شهادت در جوان های ما از علایم ظهور حضرت مهدی است.
یكتا یادآور شد: مقام معظم رهبری می فرمایند ما به ظهور امام زمان (عج) نزدیك شدیم و شما جوانان خود را برای تمدن نوین اسلامی آماده كنید و دشمن همه این صحبت ها را مطالعه و تحلیل می كند و از این مسائل هراس دارد.
وی گفت: مقام معظم رهبری از روز اول فرمودند بشار اسد باید بماند اما ایالات متحده آمریكا، عربستان سعودی و دیگران گفتند اسد باید برود و داعشی ها از پنجاه كشور در سوریه می جنگیدند و هرچه معظم له می فرماید انجام می شود.
وی افزود: آمریكایی ها و یهودی ها یقین دارند، كارشان تمام است به همین دلیل ترامپ را به میدان آوردند كه با بی قانونی ها چوب حراج به این كشور می زند.
پیشكسوت دوران دفاع مقدس اظهار داشت: مقام معظم رهبری می فرمایند نبرد عزم ها و اراده ها شروع شده و این یعنی ما دنیا را به سمت ظهور عدل و عدالت خداوند هدابت می كنیم اما آمریكایی ها دنیا را سمت سقوط عدالت می كشند.
وی گفت: امروز سردار حاج قاسم سلیمانی می گوید دیگر در خصوص تنگه هرمز با ما سخن نگویید و در خصوص دیگر تنگه های دنیا با ما صحبت كنید و ما جاهای دیگر در حال دست و پنجه نرم كردن با دشمن هستیم.
یكتا افزود: دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی قصد آسیب زدن به نظام خانواده، تغذیه و جایگاه های دیگر ما را دارد و نهضت جنسی راه انداخت كه مقدار كمی از این مسائل داخل كشور آمده است.
وی گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند به دهه شصت برگردیم و این یعنی با بازگشت به این دهه حال معنوی خود را اصلاح كنیم چون نظر خداوند با نظام ماست لذا باید با همان روحیه اخلاص و درستی سال های ابتدای انقلاب و با تمام توان به مردم خدمت كنیم.
7559*3028

سرخط اخبار استان‌ها