۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۶:۴۳
کد خبر: 83131058
T T
۰ نفر
پايه هاي فكري و عقيدتي جوانان را مستحكم كنيم

اهواز - ايرنا - معاون نظارت بازرسي و ارزيابي مكتبي سازمان عقيدتي سياسي ارتش گفت: پايه هاي فكري و عقيدتي جوانان را براي جلوگيري از نفوذ دشمنان به درون خانواده ها، بايد مستحكم كنيم.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام محمد تيموريان روز سه شنبه در همايش امر به معروف و نهي از منكر نيروي زميني ارتش در خوزستان بيان كرد: باتوجه به فعاليت گسترده دشمنان در رسانه ها و به ويژه فضاي مجازي ، مسئوليت ما براي آگاه سازي جوانان جامعه اسلامي بيشتر شده است.
وي افزود: تروريست هاي حادثه 31 شهريور اهواز افرادي بودند كه در داخل خاك خودمان از طريق دشمن اغفال شده و دست به اين اقدام ناجوانمردانه زدند.
معاون نظارت بازرسي و ارزيابي مكتبي سازمان عقيدتي سياسي ارتش ادامه داد: دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام همواره براي نفوذ به خانواده هاي ما در تلاش بوده و سالانه ميلياردها دلار در اين خصوص هزينه مي كنند.
وي بيان كرد: اگر فرزندان ما با دين، اعتقادات، نماز و محبت اهل بيت(ع) انس داشته باشند بي شك راه نفوذ دشمن به باورهاي ديني آنها بسته خواهد شد.
حجت الاسلام تيموريان گفت: تقويت بنيه فكري و اعتقادي مخاطبان، حركت در جهت كاهش ناهنجاري ها و آسيبب هاي اجتماعي، ايجاد محيطي امن در منازل سازماني و پيشگيري از ناهنجاري اخلاقي جزو برنامه هاي طرح اقدام مشترك نيروهاي مسلح است.
وي ادامه داد: برگزاري چنين گردهمايي هايي در مناطق مختلف كشور درخصوص اجراي طرح هاي امر به معروف و نهي از منكر از مهمترين اقدامات نيروهاي مسلح است چرا كه مساله امر به معروف و نهي از منكر جزو سياست هاي كلي و مهم نظام است.
معاون نظارت بازرسي و ارزيابي مكتبي سازمان عقيدتي سياسي ارتش گفت: همه ما بايد زبان خود را به امر به معروف و نهي از منكر باز كنيم و بحث تذكر لساني را زنده كنيم.
وي بيان كرد: وقتي انساني خلاف مي كند و همگي به او تذكر دهند بي شك خود را اصلاح مي كند اما اگر با تذكري روبه رو نشود به راه خود ادامه مي دهد.
حجت الاسلام تيموريان گفت: اين همايش با هدف صيانت و سالم سازي محيط و اماكن وابسته به نيروهاي مسلح برگزار شده و از سياست هاي اصلي ما بررسي تهديدها و آسيب هاي مخاطبان نيروهاي مسلح است كه تاكنون به خوبي در سراسر كشور اين برنامه ها اجرا شده است.
7152/ 6037

سرخط اخبار استان‌ها