۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۳۴
کد خبر: 83130951
T T
۰ نفر

مالخر ميلياردر به دام افتاد

۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۳۴
کد خبر: 83130951
مالخر ميلياردر به دام افتاد

تهران-ايرنا- معاون مبارزه با سرقت وسايل نقليه پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام كرد: در بازرسي از چند انبار بزرگ متعلق به مالخر حرفه اي، انواع اموال مسروقه به ارزش بيش از هفت ميليارد تومان كشف و ضبط شد.

به گزارش ايرنا روز سه شنبه به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس پايتخت، سرهنگ كارآگاه شمس الدين ميرزكي گفت: متهم فردي حدود 50 ساله چندين فقره محكوميت كيفري دارد كه به اتهام خريد و فروش اموال سرقتي بازداشت شده است.
ميرزكي با بيان اينكه متهم علاوه بر اتهام خريد و فروش اموال مسروقه، در دادگاه نيز پرونده مفتوح دارد و با قيد وثيقه آزاد شده است افزود: 14 آذرماه جاري در بررسي ها مشخص شد وي همچنان در زمينه خريد و فروش اموال سرقتي فعاليت دارد كه پليس حدود 2 هفته متهم و انبارهاي وي را زيرنظر گرفت.
ميرزكي گفت: پس از قطعي شدن خريد و فروش اموال سرقتي توسط اين متهم سابقه دار و با اخذ دستور قضايي شعبه 5 بازپرسي دادسراي ناحيه 34 تهران در عملياتي غافلگيرانه، متهم دستگير و به پليس آگاهي انتقال يافت.
معاون مبارزه با سرقت وسايل نقليه پليس آگاهي تهران بزرگ اظهارداشت: از 6 مخفيگاه مالخر در خيابان هاي قزوين، هلال احمر، سعادت آباد، خاوران، حكيميه و تهرانپارس مقادير زيادي اموال مسروقه به ارزش تقريبي هفت ميليارد تومان كشف شد.
ميرزكي با اشاره به اينكه متهم در برخي انبارها از دوربين هاي مداربسته براي رصد محيط پيراموني خود استفاده مي كرد گفت: متهم در اعترافات اقرار كرد كه اموال سرقتي را با علم به اينكه دزدي هستند از 20 هزار تا دو ميليون تومان از سارقان خريده است.
معاون مبارزه با سرقت وسايل نقليه پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: مالخر از نظر مالي در رفاه كامل به سر مي برد و داراي چندين منزل ويلايي در مناطق مختلف پايتخت است و در اعترافات خود مدعي شد از حدود پنج سال پيش در اين حوزه فعاليت مي كند.
اين مقام مسئول به شهروندان توصيه كرد كه ضمن مراقبت در حفاظت از وسايل خود، شمال سريال آنها را ثبت كنند تا در صورت وقوع سرقت، فرآيند شناسايي اموال مسروقه سريع تر انجام و تحويل آنان شود.
تهرام/3225/ 1008
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه