۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۲۰:۲۹
کد خبر: 83129947
T T
۰ نفر
برخورد با قاچاق مشروبات الكلي در اردبيل تشديد شد

اردبيل - ايرنا - دادستان عمومي و انقلاب مركز استان اردبيل گفت: مبارزه با مشروبات الكلي، مواد مخدر و برخورد با اخلالگران نظم و امنيت از اولويت هاي اساسي دستگاه قضايي اين استان است.

به گزارش ايرنا ، ناصر عتباتي روز دوشنبه در جمع اهالي مسجد سادات اردبيل به تشريح آسيب هاي اجتماعي پرداخت و افزود: توليد ، توزيع و مصرف مشروبات الكلي در استان از آسيب هايي است كه خود سرمنشاء بسياري از جرايم همچون قتل، درگيري، نزاع، مزاحمت هاي خياباني بوده ومسائل و مشكلات فراواني را براي خانواده ها به وجود مي آورد.
او با اشاره به اينكه دستگاه قضايي در كنار نيروهاي انتظامي و امنيتي مبارزه جدي با اينگونه جرايم را در اولويت هاي خود قرار داده، گفت: خانواده ها نيز بايد در اين خصوص هوشيار باشند و نظارت و كنترل بيشتر بر فرزندان و جوانان خود داشته باشند.
وي با اشاره به آگاهي دشمنان از اين مساله يكي از بر نامه ريزي هاي اساسي دشمنان را ترويج مصرف مواد مخدر در بين جوانان ذكر كرد و گفت: دشمنان با استفاده از ابزارهاي نوين همچون شبكه هاي ماهواره اي و فضاي مجازي سعي مي كنند تا روش هاي نوين گرايش به بزهكاري و اعتياد به مواد مخدر را ترويج كنند و سعي دارند با اين روش هويت فرهنگي، اعتقادات ديني جوانان را نشانه روند.
عتباتي همچنين برخورد با اراذل و اوباش را يكي ديگر از اولويت هاي دستگاه قضايي استان ذكر كرد و گفت: در اين خصوص نيز برخورد قاطع با اشرار نامدار اردبيل صورت گرفته و در يك مورد نيز يكي از اشرار نامدار اردبيل به 10 سال حبس محكوم و روانه زندان شده است.
وي با اشاره به اينكه تامين امنيت و آرامش شهروندان خط قرمز ماست، افزود: با كساني كه سعي كنند در امنيت و آرامش مردم و شهروندان اخلال ايجاد كنند طبق قانون به شدت برخورد مي شود.
دادستان اردبيل از مردم خواست كه با حساسيت و هوشياري كامل در محلات ، فعاليت هاي باندهاي عرضه مواد مخدر، مشروبات الكلي، داير كردن مراكز فساد و فحشا و شرارت هاي خياباني را در سريع ترين زمان ممكن به دادستاني اردبيل يا كلانتري هاي محل گزارش كنند.
6018/6016

سرخط اخبار استان‌ها