۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۲۰:۳۱
کد خبر: 83128597
T T
۰ نفر

مازندران قهرمان کشتي ساحلي کارگران کشور شد

۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۲۰:۳۱
کد خبر: 83128597
مازندران قهرمان کشتي ساحلي کارگران کشور شد

نوشهر- ايرنا- مسابقات انتخابي تيم ملي کشتي ساحلي کارگران کشور عصر يکشنبه با قهرماني تيم مازندران در رامسر به کار خود پايان داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، در اين دوره از مسابقات 11 تيم از استان هاي کشور به مدت يک روز در ساحل پلاژ صدف رامسر با يکديگر به رقابت پرداختند.

رييس انجمن کشتي کارگري شهرستان رامسر در حاشيه برگزاري اين مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: در پايان اين دوره از مسابقات، تيم کشتي کارگران مازندران با کسب 90 امتياز به مقام اول دست يافت و تيم کشتي کارگران تهران با 77 و کرمانشاه با 60 امتياز به ترتيب مقام هاي دوم و سوم را بدست آوردند.

روح الله زبرجد افزود : نفرات برتر اين دوره از مسابقات براي حضور در مسابقات بين المللي سال آينده در کشور اسپانيا برگزار شوند، انتخاب شدند.

به گفته وي، در اين دوره از مسابقات 11 تيم از استان هاي مازندران ، تهران ، کرمانشاه ، گيلان ، البرز ، بوشهر ، فارس ، اصفهان ، خراسان حضور داشتند.

رييس هيات کشتي کارگران شهرستان رامسر همچنين گفت که پیش از این اردوي تيم ملي کشتي ساحلي کارگران کشور به مدت 11 روز در اين شهرستان برگزار شده بود.

تيم ملي کشتي ساحلي کارگران کشور در پنجمين دوره مسابقات جهاني کارگران که سال گذشته در شهر ريگا لتوني برگزار شد ، قهرمان شده بودند.

/1602/9922/1654

سرخط اخبار استان‌ها