۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۷:۳۴
کد خبر: 83128425
T T
۰ نفر
پروژه هاي عمراني فارس بدون توقف پيش خواهند رفت

شيراز- ايرنا- معاون هماهنگي امور عمراني استانداري فارس گفت :پروژه هاي عمراني در دست اجراي اين استان را بدون توقف و با سرعت مناسب در جهت تكميل و بهره برداري پيش خواهيم برد.

روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس در مطلب ارسالي يكشنبه خود به ايرنا از قول عنايت الله رحيمي با اشاره به خدمات ارزنده انقلاب اسلامي از ابتداي پيروزي تا امروز افزود: در آستانه چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي مي كوشيم كه در روند اجراي پروژه ها وقفه اي ايجاد نشود و پروژه ها در مسير اجرا از سرعت لازم برخوردار باشد.
وي كه در جريان بازديد از پروژه هاي عمراني شهرستان گراش سخن مي گفت ادامه داد: مي بينيم كه به رغم محدوديت منابع و مشكلات مالي كه دولت با آن دست به گريبان است فعاليت هاي عمراني خوبي در تمام نقاط استان در حال انجام است.
رحيمي اضافه كرد: اقداماتي كه به ويژه در زمينه راه سازي، آبرساني و گازرساني و پروژه هاي ورزشي در استان انجام شده قابل مقايسه با گذشته نيست و جهش خوبي در اين بخش ها شاهد هستيم.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري فارس، دهه مبارك فجر را فرصت مناسبي براي بيان دستاوردها و اقدامات دولت تدبير و اميد و نظام جمهوري اسلامي دانست و گفت: بايد با ارائه گزارش در خصوص اين دستاوردها و موفقيت ها به مردم و اطلاع رساني گسترده در اين زمينه، جلو سياه نمايي ها و تخريب هاي دشمنان و بدخواهان كشور و نظام كه سعي در ناتوان جلوه دادن نظام اسلامي دارند گرفته شود.
وي افزود: تا قبل از پيروزي انقلاب اسلامي در استان فارس فقط سه شهر و يك روستا گازرساني شده بود اما امروز تعداد شهرهاي برخوردار از گاز در اين استان به 75 شهر رسيده و تعداد روستاهاي بالاي 20 خانوار فاقد گاز نيز تا پايان امسال به عدد صفر خواهد رسيد.
رحيمي ادامه داد: در بحث راه سازي هم قبل از انقلاب در استان فارس در مجموع يك هزار كيلومتر راه اصلي وجود داشت كه اين عدد امروز به افزون بر 18 هزار كيلومتر شامل انواع راه ها رسيده است.
وي، وجود خيرين دراستان فارس و به ويژه شهرستان گراش را از جمله ظرفيت هاي بسيار ارزشمند دانست و گفت: در شرايطي كه با محدوديت منابع دولتي مواجه هستيم، همراهي و كمك خيرين مي تواند كمك شاياني به اجراي پروژه هاي عمراني كند.
معاون هماهنگي امورعمراني استانداري فارس افزود: قطعا خيرين استان در انجام سرمايه گذاري ها و انجام كارهاي خيرخواهانه مورد حمايت ويژه خواهند بود و در چارچوب قانون از آنها حمايت كامل خواهيم كرد.
شهرستان گراش در فاصله 355 كيلومتري جنوب شيراز دراستان فارس قرار دارد.
6122 / 1876

سرخط اخبار استان‌ها