۲ آذر ۱۳۹۷، ۲۰:۴۹
کد خبر: 83110281
T T
۰ نفر
فردا ديدار سختي با پارس جنوبي جم داريم

اصفهان- ايرنا- سرمربي تيم ذوب آهن اصفهان با بيان اين كه فردا ديدار سختي با تيم پارس جنوبي جم داريم ، گفت: 14 هزار كارگر ذوب آهن در اين ديدار تيم شان را حمايت كنند.

به گزارش ايرنا، عليرضا منصوريان شامگاه جمعه در نشست خبري پيش از بازي با پارس جنوبي جم در هتلي در اصفهان افزود : بازي فردا براي ما آسان نخواهد بود و اين موضوع تا پايان فصل ادامه دارد.
وي اظهارداشت : فردا به لحاظ موقعيت جدولي تيم حريف نسبت ما بهتر است و از معدود تيم هاي بودند كه به اين برتر آمدند و دو سال خيلي خوب را تجربه كردند.
وي تصريح كرد : امروز در ليگ برتر تعريفي از ترم اول و انتهاي جدول نيست و هر تيمي سعي مي كند خوب بازي كند و امتياز بگيرد.
منصوريان اظهارداشت: به هر حال فردا ديدار سختي داريم و ما هم با توجه پتانسل بالاي خوب احتياج به تغييرات روحي داشتيم و معتقدم قبل از مسائل تاكتيكي بازيكنان بايد با هم رفيق باشند.
به گفته وي در اين راستا با اتحاد خيلي مشكلات را رفع مي كنيم و اولين هدف ما اين بود بتوانيم همبستگي و اتحاد را به دوست بياوريم و از اعتبار فوتبال ذوب آهن كوشا باشيم.
وي همچنين از اميد نمازي سرمربي سابق ذوب آهن قدرداني و تشكر كرد و گفت: نمازي از دوستان خوب من است براي ذوب آهن زحمت كشيد.
سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن در مورد شايعات مبني بر جدايي رشيد مظاهري دروازه بان ذوب آهن تصريح كرد : رشيد مظاهري دروازه بان تيم سعي كرده مسير خود را در ذوب آهن به خوبي ادامه داد و در اين زمينه با وي صحبت هاي لازم را كردم.
منصوريان بااشاره به تغيير تاكتيك تيم ذوب آهن گفت: بايد نتيجه بگيرم و فقط خوب بازي كردن فايده ندارد و هواداران ذوب آهن كه 14 هزار كارگر ذوب آهن ما را حمايت كنند و فردا داخل ورزشگاه آنها را ببينم.
به گزارش ايرنا ، تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان فردا شنبه در ورزشگاه فولادشهر ميزبان پارس جنوبي جم است.
اين ديدار در چارچوب هفته سيزدهم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال از ساعت 15:15 برگزار مي شود.
/6026/8114
۰ نفر