۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۵۴
کد خبر: 83107670
T T
۰ نفر
اسناد 20هزاركیلومتر از حریم رودخانه های كشور صادرشد

كرمان - ایرنا - معاون پارلمانی وزیر نیرو افزود: تاكنون برای 20 هزار كیلومتر از بستر و حریم رودخانه های كشور سند صادر شده و اطلاعات 40 هزار كیلومتر دیگر نیز برای صدور سند جمع آوری شده است.

به گزارش ایرنا، رضا انجم شعاع صبح چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه استان كرمان افزود: 140 هزار كیلومتر رودخانه بزرگ، متوسط و كوچك در كشور وجود دارد و تعیین بستر و حریم رودخانه ها بر عهده وزارت نیرو است و برای حفاظت درست از این مناطق نیاز به صدور اسناد آنها است.
وی با بیان اینكه نشست های شورای حقوقی وزارت نیرو از مدت ها قبل در استان ها برگزار می شود ، گفت : در این نشست معمولا تاكید بر تعامل بین دستگاه ها و تقویت عنصر هماهنگی بین دستگاه ها است.
معاون حقوقی، مجلس و پشتیبانی وزارت نیرو با بیان اینكه هماهنگی بین سازمانی، سرعت و دقت كار را افزایش داده و هزینه ها را كاهش می دهد اظهار داشت: این شورا با شوراهای حفظ حقوق بیت المال همكاری بسیار تنگاتنگی دارد.
انجم شعاع یادآور شد: از سه سال قبل موافقت نامه ای بین وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد و املاك منعقد شده تا اسناد املاك و اراضی مربوط به وزارت نیرو در سریع ترین زمان ممكن صادر شود.
وی تصریح كرد: یكی از موفقیت های وزارت نیرو این بوده كه از حوزه جلب و جذب سرمایه گذاران و نیز جذب اعتبارات فاینانس به خوبی استفاده كرده و در این حوزه تجارب بسیار خوبی دارد.
3029/7440/ 5054
۰ نفر