۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۵۲
کد خبر: 83102549
T T
۰ نفر
مسئولان دادگستري زنجان با تمام وجود نقدپذير هستند

زنجان - ايرنا - مديركل دادگستري استان زنجان گفت: كاركنان و مسئولان اين مجموعه قضايي در استان با تمام وجود براي اصلاح امور نقد پذير هستند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام اسماعيل صادقي نياركي روز شنبه در ديدار با امام جمعه هيدج با بيان اينكه اين شهر گذشته خوب و بزرگان بنام و صاحب نشاني همچون مرحوم حكيم هيدجي را در صحنه ملي دارد، اظهار داشت: شخصيت هاي قضايي برخاسته از اين شهر نيز در سطوح بالايي بودند كه هم اينك به درجه بازنشستگي نايل آمده اند.
وي افزود: شهر هيدج شخصيت ها و عالم هاي تاثير گذاري قبل و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي در عرصه خدمت رساني به ملت داشته است.
حجت الاسلام صادقي نياركي با بيان اينكه آنچه از هيدج هست خير، خوبي، ادب، نزاكت و مردمي ديندار و ولايتمدار است يادآورشد: تمام اشعار حكيم هيدجي نيز برگرفته از روح احاديث است.
امام جمعه شهر هيدج نيز گفت: در مديريت، برونگرايي و تعامل و توجه به پايين دست ها موجب موفقيت مي شود.
حجت الاسلام اسدالله زارعي يادآوري كرد: قوه قضاييه ملجا و پناهگاه مردم و در پي احقاق حقوق آنان است تا حقي ضايع نشود.
وي به اعدام دو نفر از مفسدان اقصادي اشاره كرد و افزود: اجراي اين حكم موجب آرامش عرصه اقتصادي جامعه و رضايت ملت ولايتمدار شد كه نشان از اقتدار قوه قضاييه دارد.
حجت الاسلام زارعي اضافه كرد: قوه قضاييه در پي تامين امنيت و حقوق مردم است و در اسلام نيز به اين مهم تاكيد شده است و پيامبر در اجراي حدود الهي گذشتي نداشت.
9505/6085

سرخط اخبار استان‌ها