۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۳۳
کد خبر: 83101077
T T
۰ نفر
حضور رييس جمهوري فرصتي مغتنم براي توسعه آذربايجان غربي است

اروميه- ايرنا- نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه گفت: حضور رييس جمهوري در استان فرصتي مغتنم براي توسعه استان است و اميدواريم از اين فرصت به بهترين شكل ممكن استفاده شود.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام والمسلمين سيدمهدي قريشي روز پنجشنبه در جلسه شوراي اداري آذربايجان غربي افزود: دراين سفر مي توان زمينه توسعه روزافزون استان را در بخش هاي مختلف فراهم كرد.
وي در ادامه با قدرداني از همكاري برخي ادارات استاني با ستاد عتبات عاليات براي برپايي موكب هاي اربعين حسيني اضافه كرد: البته برخي كاستي هايي در اين خصوص وجود داشت كه اميدواريم براي سال هاي آتي رفع شود.
وي با اشاره به اينكه رعايت تقواي الهي از جمله مهمترين عوامل رشد انسان است، بيان كرد: مي توان با رعايت تقواي فردي و اجتماعي، زمينه حل مشكلات اقتصادي را نيز فراهم كرد.
معاون امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار آذربايجان غربي نيز در اين جلسه با اشاره به سفر آتي رييس جمهوري و هيات دولت به استان ادامه داد: هر سفر هيات دولت، تحركي اساسي براي توسعه استان فراهم مي كند.
رضا حسيني با اشاره به بركت هاي سفر گذشته هيات دولت به آذربايجان غربي گفت: بخش اعظمي از مصوبه هاي آن سفر در راستاي توسعه استان اجرايي شده و نوعي محرك اقتصادي بوده است.
وي از اختصاص 15 هزار ميليارد ريال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملي براي توسعه استان خبر داد و افزود: اولويت اول در استفاده از اين اعتبار، توسعه بخش حمل و نقل و پايانه هاي مرزي است و اميدواريم بتوانيم از اين اعتبار به خوبي بهره ببريم.
در اين جلسه همچنين از دستگاه هاي برتر در قالب جشنواره شهيد رجايي با اهداي لوح قدرداني شد.
به گزارش ايرنا، دكتر حسن روحاني و برخي اعضاي هيات دولت طي هفته آينده به آذربايجان غربي سفر مي كنند.
2093/3072

سرخط اخبار استان‌ها